В особистому кабінеті користувача ви зможете не лише переглянути всі свої витрати, а й вимкнути контент-послуги самостійно, без запиту до оператора
Уже скоро оператори блокуватимуть спам, рекламу, потенційно шахрайські дзвінки та перешкоджатимуть незаконному списанню коштів. Більше українцям не набридатимуть фейковими дзвінками про виграш, нав’язливими «вигідними пропозиціями» чи рекламою, на яку не давали згоди. Про це 27 червня повідомили в Мінцифри.
“Компанії мають укласти договір з оператором та зареєструвати номери, щоб дзвінок не вважався спамом. Якщо спам-виклик усе ж стався — повідомляєте про це свого оператора, і номер спамера заблокують. Так ми захищаємо українців від фейкових дзвінків і можливої дезінформації”, пояснили в Мінцифри.
Що ще змінить постанова:
“Ухвалення постанови — революційний крок для телеком-сфери. Ми створюємо чіткі й прозорі правила гри для ринку, у центрі якого — людина та її права. Мінцифра надала операторам інструменти для боротьби зі спам-викликами та навʼязливою рекламою. Згодом оператори блокуватимуть спам, рекламу та потенційно шахрайські дзвінки. Ці зміни вводитимуть поступово, щоб дати час операторам на технічні доопрацювання”, - зазначив очільник Мінцифри Михайло Федоров.
Як раніше повідомляв Інформатор, телефонні та інтернет-шахраї використовують хитрі схеми, щоб обманути людей і заволодіти їхніми коштами чи даними. Знання цих схем допоможе вам не стати жертвою зловмисників. Їх повний перелік читайте за посиланням.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.