"Україна також має здатність випускати хороший продукт": засновниця бренду KIRA CHERNAYA розповіла про підхід до виробництва, деталях і про першу продану пару

Читать на русском

Засновниця магазину одягу та взуття KIRA CHERNAYA розповіла, як лише за один рік маленький штат з трьох осіб виріс у повноцінне виробництво

Читать на русском
"Україна також має здатність випускати хороший продукт": засновниця бренду KIRA CHERNAYA розповіла про підхід до виробництва, деталях і про першу продану пару

Засновниця магазину одягу та взуття KIRA CHERNAYA розповіла, як лише за один рік маленький штат з трьох осіб виріс у повноцінне виробництво

Давайте будемо відвертими один з одним: ми часто купуємо одяг зарубіжних виробників виходячи з упереджень, що він якісніший та уникальніший. Зовсім ні: цінник найчастіше накручений, та й річ з мас-маркету в принципі не може претендувати на звання "унікальної". Так навіщо переплачувати, задовольнятися тим, що є, і "бути як всі" якщо в Україні є бренди цікавіші.

Українські виробники вже давно можуть позмагатися з іноземними за якістю, а за ціновою політикою та рівнем сервісу навіть і перевершити своїх колег з інших країн. Повний контроль процесу пошиття, розуміння потреб українського ринку, дбайливе ставлення до клієнтів і нескінченне професійне зростання - те, що виділяє бренди з України. 

Щоб не бути голослівними, перейдемо від слів до фактів: ми познайомилися з Кірою Чорною - засновницею магазину одягу та взуття KIRA CHERNAYA, яка розповіла, як лише за один рік маленький штат, що складався з трьох осіб, виріс у самостійне, незалежне виробництво зі своїм стилем і величезною базою постійних клієнтів. 

 

Кира Черная - основательница магазина

  • Наскільки відомо, у вашого бренду довга, сімейна історія (батьки Кіри засновники бренду Alkir). Коли ви зрозуміли, що хочете відправитися у "вільне плавання" і створити щось своє?

 Бренд моїх батьків працює на великий опт і роздріб, тому я вирішила зробити таку окрему нішу з одягом, який продається виключно у нас і виключно в роздріб. Ніякого опту. Просто захотілося щось своє і навіть не було сумнівів, що щось піде не так. Ми промальовані логотип, обрали шрифт, фірмовий стиль, зробили сайт і погнали.

Півтора роки тому я запустила лінійку жіночого одягу під брендом KIRA CHERNAYA. У грудні 2019 року був зшитий перший костюм. Потім почала випускати і взуття. Зараз же у нас є одяг для будь-якого віку - від підлітків до дорослих дівчаток.

  • Як боролися з конкуренцією? Ринок в Дніпрі досить агресивний, може, було щось, чим вирішили "взяти" аудиторію?

 Ніколи не борюся з конкурентами. Більш того, ніколи не дивлюся на те, що вони створюють. Я знаю, чого я хочу, це і роблю. Навіть навпаки: я сприймаю конкурентів, як помічників. Ми починали давно, український товар тоді складно було продати, а коли нас стало багато - люди почали активніше реагувати на українські товари. У загальному і цілому, все це завдяки саме таки конкурентам, тому що нас багато, ми продаємо свої речі і клієнти нормально реагують на це. Так би мовити, допомогли людям пристосуватися, навчити їх, що Україна теж може випускати хороший продукт. Раніше було дуже складно. 

  • Пам'ятайте вашу першу продану пару? Що відчували в той момент?

 Коли ми тільки починали роздрібні продажі, ми відкрили шоурум у Дніпрі. Перший продаж відбувся за два дні до відкриття: мені зателефонувала дівчина, сказала, що проїздом у Дніпрі, і дуже хотіла б придбати наші кросівки. Хотіла прийти і забрати їх. Я приїхала до магазину, відкрила і віддала їй їх. Це було в суботу, а офіційне відкриття відбулося в понеділок. Ми тоді активно готувалися до запуску. Ось це запам'яталося, зрозуміла, що все не дарма і все буде круто.

  • Ви повністю контролюєте процес створення одягу та взуття, або є довірені люди, на яких можна покластися?

 Я все виключно сама на себе приміряю, на людей, вношу корективи і дивлюся, що виходить на кожному етапі. Нічого не проходить повз мене, тому як все йде з моєї голови, і ніхто не зможе зробити так, як я задумала, і так, як я хочу бачити.

  • Що, як вам здається, виділяє ваші речі серед інших?

 Є бренди, які мені подобаються, але сам по собі цей одяг дуже коштовний. Я не беру приклад з брендів мого цінового сегменту, а дивлюся, як зібрані речі у тих же DIESEL, орієнтуюся на них. Коли ми запускаємо свій продукт, дивлюся і роблю так, щоб це виглядало дорого. Наприклад, якщо це взуття, то підбираємо дорогу лицьову частину, шкіряні устілки (це 70% зовнішнього вигляду, тому їм приділяю особливу увагу), морочимося над самою шкірою. В одязі робимо так, щоб були красиві, закриті шви, правильно закриті, в складних обробках, а не просто "блискавка пришита". Ті ж замшеві беєчкі: їх дуже складно знайти, але ми знаходимо. 

У нас багато таких моментів, на які ми звертаємо особливу увагу, працюємо над кожною деталлю, в той час як інші особливо не паряться. У нас є наш "почерк", стиль і наші клієнти це бачать. Фурнітуру замовляємо під нас - брендируемо її, наносимо лазером логотипи. Ретельно обираємо тканини (з тими, що відбираємо ми, мало хто працює, тому що потрібно витрачати час на обробку, а не всі хочуть). Краса в деталях, що в кінцевому підсумку надає одягу коштовний вид. Зовсім не обов'язково витрачати великі гроші, щоб одягатися добре, і я рада, що наші люди цінують нашу роботу. 

  • Де шукаєте натхнення для розширення асортименту? Може, є хтось або щось, що направляє вас?

 Надихає сонячний ранок, гарний настрій і випита кава. Постійно є якісь ідеї. Навіть коли їжджу дивитися тканини - дивлюся на неї і все, чітко розумію, що в цьому виробі я хочу бачити те і те. І воно саме в голову прилітає. В основному, все малюю сама на телефоні або пояснюю людям, що хочу так і так. 

  • Де можна вас знайти? Знаємо, що є шоурум в Дніпрі, чи плануєте розширюватися на інші регіони?

Все, що ми робимо, можна знайти на сайті або в Instagram.Також є шоурум на Володимира Мономаха, 7 - він невеликий, але затишний. Там представлений весь одяг, тому можна прийти, помацати і поміряти. Хочу зазначити, що в нас є можливість оплати частинами, при цьому всі комісії бренд покриває, і ви нічого не переплачуєте.

"Україна також має здатність випускати хороший продукт": засновниця бренду KIRA CHERNAYA розповіла про підхід до виробництва, деталях і про першу продану пару 2

"Україна також має здатність випускати хороший продукт": засновниця бренду KIRA CHERNAYA розповіла про підхід до виробництва, деталях і про першу продану пару 3

"Україна також має здатність випускати хороший продукт": засновниця бренду KIRA CHERNAYA розповіла про підхід до виробництва, деталях і про першу продану пару 4

Рекламний матеріал

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.