Засновниця магазину одягу та взуття KIRA CHERNAYA розповіла, як лише за один рік маленький штат з трьох осіб виріс у повноцінне виробництво
Давайте будемо відвертими один з одним: ми часто купуємо одяг зарубіжних виробників виходячи з упереджень, що він якісніший та уникальніший. Зовсім ні: цінник найчастіше накручений, та й річ з мас-маркету в принципі не може претендувати на звання "унікальної". Так навіщо переплачувати, задовольнятися тим, що є, і "бути як всі" якщо в Україні є бренди цікавіші.
Українські виробники вже давно можуть позмагатися з іноземними за якістю, а за ціновою політикою та рівнем сервісу навіть і перевершити своїх колег з інших країн. Повний контроль процесу пошиття, розуміння потреб українського ринку, дбайливе ставлення до клієнтів і нескінченне професійне зростання - те, що виділяє бренди з України.
Щоб не бути голослівними, перейдемо від слів до фактів: ми познайомилися з Кірою Чорною - засновницею магазину одягу та взуття KIRA CHERNAYA, яка розповіла, як лише за один рік маленький штат, що складався з трьох осіб, виріс у самостійне, незалежне виробництво зі своїм стилем і величезною базою постійних клієнтів.
Бренд моїх батьків працює на великий опт і роздріб, тому я вирішила зробити таку окрему нішу з одягом, який продається виключно у нас і виключно в роздріб. Ніякого опту. Просто захотілося щось своє і навіть не було сумнівів, що щось піде не так. Ми промальовані логотип, обрали шрифт, фірмовий стиль, зробили сайт і погнали.
Півтора роки тому я запустила лінійку жіночого одягу під брендом KIRA CHERNAYA. У грудні 2019 року був зшитий перший костюм. Потім почала випускати і взуття. Зараз же у нас є одяг для будь-якого віку - від підлітків до дорослих дівчаток.
Ніколи не борюся з конкурентами. Більш того, ніколи не дивлюся на те, що вони створюють. Я знаю, чого я хочу, це і роблю. Навіть навпаки: я сприймаю конкурентів, як помічників. Ми починали давно, український товар тоді складно було продати, а коли нас стало багато - люди почали активніше реагувати на українські товари. У загальному і цілому, все це завдяки саме таки конкурентам, тому що нас багато, ми продаємо свої речі і клієнти нормально реагують на це. Так би мовити, допомогли людям пристосуватися, навчити їх, що Україна теж може випускати хороший продукт. Раніше було дуже складно.
Коли ми тільки починали роздрібні продажі, ми відкрили шоурум у Дніпрі. Перший продаж відбувся за два дні до відкриття: мені зателефонувала дівчина, сказала, що проїздом у Дніпрі, і дуже хотіла б придбати наші кросівки. Хотіла прийти і забрати їх. Я приїхала до магазину, відкрила і віддала їй їх. Це було в суботу, а офіційне відкриття відбулося в понеділок. Ми тоді активно готувалися до запуску. Ось це запам'яталося, зрозуміла, що все не дарма і все буде круто.
Я все виключно сама на себе приміряю, на людей, вношу корективи і дивлюся, що виходить на кожному етапі. Нічого не проходить повз мене, тому як все йде з моєї голови, і ніхто не зможе зробити так, як я задумала, і так, як я хочу бачити.
Є бренди, які мені подобаються, але сам по собі цей одяг дуже коштовний. Я не беру приклад з брендів мого цінового сегменту, а дивлюся, як зібрані речі у тих же DIESEL, орієнтуюся на них. Коли ми запускаємо свій продукт, дивлюся і роблю так, щоб це виглядало дорого. Наприклад, якщо це взуття, то підбираємо дорогу лицьову частину, шкіряні устілки (це 70% зовнішнього вигляду, тому їм приділяю особливу увагу), морочимося над самою шкірою. В одязі робимо так, щоб були красиві, закриті шви, правильно закриті, в складних обробках, а не просто "блискавка пришита". Ті ж замшеві беєчкі: їх дуже складно знайти, але ми знаходимо.
У нас багато таких моментів, на які ми звертаємо особливу увагу, працюємо над кожною деталлю, в той час як інші особливо не паряться. У нас є наш "почерк", стиль і наші клієнти це бачать. Фурнітуру замовляємо під нас - брендируемо її, наносимо лазером логотипи. Ретельно обираємо тканини (з тими, що відбираємо ми, мало хто працює, тому що потрібно витрачати час на обробку, а не всі хочуть). Краса в деталях, що в кінцевому підсумку надає одягу коштовний вид. Зовсім не обов'язково витрачати великі гроші, щоб одягатися добре, і я рада, що наші люди цінують нашу роботу.
Надихає сонячний ранок, гарний настрій і випита кава. Постійно є якісь ідеї. Навіть коли їжджу дивитися тканини - дивлюся на неї і все, чітко розумію, що в цьому виробі я хочу бачити те і те. І воно саме в голову прилітає. В основному, все малюю сама на телефоні або пояснюю людям, що хочу так і так.
Все, що ми робимо, можна знайти на сайті або в Instagram.Також є шоурум на Володимира Мономаха, 7 - він невеликий, але затишний. Там представлений весь одяг, тому можна прийти, помацати і поміряти. Хочу зазначити, що в нас є можливість оплати частинами, при цьому всі комісії бренд покриває, і ви нічого не переплачуєте.
Рекламний матеріал