Учасник Фабрики зірок опинився у скрутній ситуації. Викрутився завдяки везінню

Читать на русском

Співак Дмитро Каднай згадав свої пригоди: у джунглях шукав випивку, а в Криму стриг килим.

Дмитро Каднай
Дмитро Каднай не тільки співає, але якщо треба може і вигребсти з океану, а деколи й зробити аплікацію.

Його називають одним найпристрасніших вусанів України, Дмитро Каднай підкорює дівчат лише тільки своїм поглядом. Та мало хто знає, які у співака пристрасті траплялися у житті поза сценою і як гарне личико не змогло врятувати у джунглях 8 років тому. Про це він розповів у шоу “Чемпіонат світу по історіям”, що виходить на youtube-каналі “Ветерани космічних військ”.
За словами співака, він з колегами відпочивав на острові в Італії. Все було чудово до моменту, поки вони не вирішили на катамарані покататися:

“Є така фішка коли відпочиваєш, а навкруги вода і ти лише сам собі належиш, то алкоголь швидко випаровується, от є 20 літрів вина, а тут раз і його нема. І от вирішили ми поповнити запас, ще й друга день народження, а нічого не було вже алкогольного. А там таке місце з рифами, тобто до берега не можна поплисти, тільки у спеціальні, криті місця, а звідки ще на лодці довго плисти до берега. От я з один з друзів і поплив на лодці, а нам сказали, що прямо на берегу є ресторан і там можна купити вина”.

Дмитро з другом швидко допливли на човні з мотором. Тільки-но вийшли на берег, як почалися пригоди:

“Затаскуєм лодку значить на берег і бачимо якійсь абориген стоїть і жінка, питаємо, чи працює ресторан, а вони обоє кажуть, що ні. Жіночка, каже - так ідіть он в той бік, там година чи півтори і дійдете до міста і там купите. А цей абориген каже - та нє, ідіть зі мною, бо скоро стемніє, ви не допливете назад. Ну, ми вирішили піти за чуваком”.

Йшли вони довго, якраз 1,5 години. Чоловік, який їх вів виявився напрочуд хитрим:

“Приходим, там сарай, він каже платіть я гід, я вас привів. Ми заплатили йому, ми питаєм, а як назад повернутись, а він - на таксі, люба машина, яка їде - це таксі. Ловіть і буде щастя. Ми купуємо багато вина, і починаємо йти і жодної машини нема, у нас ні ліхтарів, нічого нема, а все стемніло. Я тоді ще палив, то була лише запальничка і нею пробував підсвітити”.

В результаті, на півдорозі їх таки взяла машина і відвезла до берегу, але ж хлопців чекало найскладніше - в суцільній темряві знайти лодку.

“Ми годину шукали, чудом знайшли навпомацки. Але, не рослабляємось. Ми ж думали на моторній лодці через півгодини вже будемо на катамарані. Але ж ні! Заводимо мотор, а він не працює. Коротше, у нас одне весло і багато вина. І я шо роблю? Правильно - сьорбнув, веслом підгріб і так по колу. Випив багато. Пливли дві години. Допливли значить до місця, де яхти. І тут же треба було знайти нашу, а вони ж в темряві наче однакові, врятувало те, що наші друзі молодці знайшли дискобол і врубили музику. Так ми догребли”.

Дмитро у джунглях довго шукав вино, а потім вихід із неприємної ситуації.

Постриг в Криму килим у готелі

Та Дмитро звикший до дивних історій, які йому підкидає життя. Коли зірка лише починав свій шлях, а Діма став відомим завдяки “Фабрики зірок”, коли тільки закінчився проєкт і разом з іншими учасниками вони поїхали в тур, Каднай влип в смішну на його погляд ситуацію:

“О 15:30, 10 років тому це сталося. Ми виступали в Криму десь. Жили в голеті. Виступили, а ми ж молоді, гуляти хочемо. Гуляли ми в готелі, в номері однієї з дівчат з фабрики. Курили кальян, він впав і пропалив килим”.

Лише наступного дня “фабриканти” почали думати, що робити і не знайшли нічого кращого, як вистригти килим, де не буде помітно “залисини” і приклеїти на місце, що було пропалене:

“Взяли манікюрні ножиц і у суперклей. Я клеїв цей “газончик”, ще й підстриг, щоб рівно було. І був задоволений своєю роботою. Думаю, фантастика і пішли. Ми поїхали та дівчина залишилась на ще один день і вона дзвонить, ми дізнаємось, що в її номері вкрали гроші. Вона пішла скаржитись на ресепш, а їй кажуть - не хвилюйся, в нас в кожному номері камери є, ми зараз подивимось хто заходив”.

За словами Дмитра, “фабриканти” попросили швидко повернутись до ресепшну і попросити, щоб не дивились то відео:

“Ми кричали їй, скажи, що ти тр*халась, тому пробачаєш викрадення, але не дивіться. Бо уявляю, як вони дивляться, а там 5 людей стрижуть килим”.

Нагадаймо, Дмитро Каднай є солістом гурту "KADNAY" - український інді-поп гурт. Його у 2012-му Дмитро створив разом з Пилипом Коляденко. На сьогодні вони мають один студійний альбом та 3 мініальбоми. Є півфіналістами національного відбору на Євробачення 2017 і фіналістами відбору 2018 року. А також дворазовими лауреатами премії Золота Жар-птиця 2018, 2019 у номінації Інді.

А раніше, ми розповідали: Олексій Суханов відверто розповів, як йому болить розірване спілкування з рідню людиною.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі «Інформатор Live». Підписати на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.