У YASNO розповіли куди звертатися, щоб швидко вирішити проблеми зі світлом

Читать на русском

Клієнти YASNO можуть швидко вирішити проблеми зі світлом через сайт, чат-боти, застосунок, розмову з оператором та безпосередньо в офісах. Детальніше по кожному з цих пунктів читайте нижче

Читать на русском
YASNO
Гендиректор YASNO розповів про основні канали обслуговування клієнтів

Клієнти YASNO можуть швидко вирішити проблеми зі світлом через сайт, чат-боти, застосунок, розмову з оператором та безпосередньо в офісах. Детальніше по кожному з цих пунктів читайте нижче

У Yasno розповіли, як клієнти можуть звернутись до них, щоб вирішити свої питання з електропостачанням. Понад 90% всіх звернень стосуються 2 речей - це передача показань лічильника та оплата. Генеральний директор YASNO Сергій Коваленко каже - щоб це зробити знадобиться менш ніж 5 хвилин часу та мобільний телефон або комп'ютер.

Вирішити питання зі світлом можна через особистий кабінет

Через особистий кабінет на сайті yasno.com.ua клієнти можуть зробити практично все. Тому, якщо ви ще не зареєстровані, то у Yasno дуже радять це зробити.

"Адже особистий кабінет має функції, які будуть корисні кожному споживачу. Тут можна передати показання лічильника, завантажити електронний рахунок та одразу сплатити без комісії, а ще не виходячи з дому отримати акт звірки. До речі, рахунок до сплати в особистому кабінеті з'явиться раніше, ніж вам його принесе листоноша. Та й взагалі паперові платіжки більше будуть не потрібні, адже в особистому кабінеті є електронна абонентська книжка і ви зможете мати доступ до інформації про споживання та платежі у будь-який час", - каже гендиректор Yasno.

На сайті також є приємний бонус для клієнтів - в одному особистому кабінеті можна зареєструвати одразу декілька особових рахунків. Це дуже зручно, якщо ви, наприклад, сплачуєте за себе та своїх рідних або маєте декілька квартир, які здаєте в оренду, й треба відстежувати там споживання світла та оплати за нього.

Також Yasno має мобільний застосунок. Він зрозумілий та допоможе передавати показання чи вносити платежі всього за пару кліків.

Чат-боти Yasno теж прийдуть на допомогу

Для любителів месенджерів компанія Yasno створила чат-боти у Viber та Telegram. Наразі ними користуються близько мільйона клієнтів.

"Ці сервіси завжди під рукою, а щоб почати роботу з ними не потрібно жодних реєстрацій. Чим корисні чат-боти Yasno? Швидка та зручна оплата за світло та передача показань лічильників. До речі, наші чат-боти будуть щомісяця нагадувати про це у потрібні дати", - зауважив Коваленко.

Крім того, у чат-ботах є ще декілька цікавих опцій. Наприклад, сповіщення про екстрене відключення світла та посилання на графік стабілізаційних відключень. Також через чат-бот можна швидко дізнатись, де знаходиться найближчий енергоофіс Yasno, якщо виникне потреба в очній консультації.

Ще один канал взаємодій з компанією - сайт yasno.com.ua

На сайті можна сплатити за світло за номером особового рахунку та за адресою. Або замовити онлайн-рахунок, який надійде вам у Viber чи SMS за лічені секунди.

"Ще одна функція, яка з'явилася не так давно, адже потребувала багато змін, є укладання договору. На сайті Yasno можна завантажити пакет необхідних документів та дистанційно укласти договір, і нікуди не потрібно йти", - повідомив гендиректор компанії.

Що робити, коли потрібне детальне роз'яснення та персональна консультація?

Для цього клієнтам прийде на допомогу сторінка Yasno у Facebook. Потрібно написати у приватні повідомлення питання, після чого фахівці Yasno нададуть вичерпну відповідь.

"Будьте впевнені, ви будете спілкуватися не з ботом чи СММ-ником, а з досвідченим спеціалістом з обслуговування, в якого перед очима буде ваша історія споживання та платежів. Тому він зможе детально роз'яснити саме ваш випадок", - запевняє Коваленко.

А якщо листування не вистачить, то тоді треба телефонувати в контакт-центр для спілкування з оператором. Час очікування на лінії - близько однієї хвилини.

Можна завітати в енергоофіси Yasno

"Якщо ви хочете прийти на очний візит до Yasno, то ласкаво просимо до одного з енергоофісів. Сьогодні, як правило, більшість клієнтів звертаються до нас дистанційно. До енергоофісів ідуть переважно юридичні клієнти або ті, кому потрібно вирішити питання з паперовими документами. Якщо це ваш випадок, або з певних причин ви не можете скористатися онлайн-сервісами, завжди будемо раді бачити вас в наших енергоофісах", - сказав Сергій Коваленко.

 

Нагадаємо, українцям спрогнозували здорожчення електроенергії. Яким може бути підвищення тарифів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут. 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.