Цифровізація послуг у сервісних центрах МВС триває
У сервісних центрах МВС протягом лютого оновлять електронну чергу. Це дозволить убезпечити громадян від автоматизованих ботів та сприяти захищеності персональних даних. Про це в етері «Єдиних новин» повідомив заступник міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко.
Верифікація відбуватиметься через смартфон з можливістю використання BankID або id.gov.ua. Паперових талонів не буде, щоб запобігти додатковому втручанню. Також буде впроваджена додаткова опція — оплата послуг через смартфон.
"Міністерство внутрішніх справ працює спільно з Міністерством цифрової трансформації над оновленням електронної черги в сервісних центрах, яке відбуватиметься в декілька етапів, та збільшенням функцій, якими громадяни зможуть користуватися без участі адміністраторів. До кінця цього місяця МВС планує запровадити оновлену електронну чергу задля убезпечення громадян від автоматизованих ботів та збереження інформації персональних даних", - вказав Тимченко.
На початку грудня 2024 року журналісти Bihus.Info оприлюднили розслідування щодо діяльності найбільшого сервісного центру МВС у Києві — ТСЦ № 8041, розташованого на проспекті Перемоги, 20. З'ясувалось, що центр стикається з численними проблемами, серед яких неефективність обслуговування громадян, корупційні схеми та непрозорість у роботі співробітників. На тлі цього у МВС зробили заяву щодо перезавантаження роботи у Головному сервісному центрі МВС.
"У Головному сервісному центрі МВС розпочалося системне перезавантаження робочих процесів. ГСЦ отримає нову команду управлінців. Відповідно до наказу МВС розпочато позапланову службову перевірку діяльності підрозділу. Щодо керівництва та посадовців ТСЦ №8041 у м. Києві. МВС звернулося до НАЗК з проханням провести ретельний моніторинг способу життя осіб, які фігурували в журналістському розслідуванні. Відповідні перевірки найближчим часом пройдуть у всіх відокремлених структурних підрозділах Головного сервісного центру. Водночас у МВС створена робоча група з удосконалення цифровізованих процесів надання сервісних послуг, яку Тимченко. Першочергове завдання — усунути недосконалості в роботі електронної черги на отримання послуг в сервісних центрах. Надалі продовжимо курс на повну цифровізацію за сприяння Міністерства цифрової трансформації", - йшлося у заяві МВС.
23 січня Тимченко офіційно представив першого заступника начальника Головного сервісного центру МВС Олександра Малиша, на якого покладено тимчасове виконання обов’язків начальника підрозділу. Він має звання полковника поліції та працював начальником управління патрульної поліції в Рівненській області Департаменту патрульної поліції. До цього протягом трьох років командував батальйоном патрульної поліції в м. Краматорськ та м. Слов’янськ управління патрульної поліції в Донецькій області. Також Малиш має досвід бойових дій та був командиром взводу батальйону особливого призначення «Дніпро-1» і має ряд державних нагород. Зокрема, відзначений почесним нагрудним знаком Головнокомандувача Збройних сил України «Срібний хрест», медаллю «За військову службу Україні», відзнакою Президента України «За участь в антитерористичній операції», Командувача об’єднаних сил «Козацький хрест» I та II ступеня й іншими. Крім того, Тимченко представив заступника начальника Головного сервісного центру МВС з питань впровадження цифрових інновацій Андрія Онуфрея, який займався впровадженням Єдиного реєстру зброї МВС України.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.