У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Цією особливістю інколи користуються шахраї
На сайті відгуків про роботу банків з’явилась скарга на те, що з карти monobank з нульовим кредитним лімітом, яка не прив’язана до жодних сервісів зникали гроші. У певний момент баланс пішов у мінус, тобто власник картки отримав кредитні зобов’язання. Представник monobank пояснив, як таке могло статися та що банк може зробити в такій ситуації.
“Маю білу карту моно з нульовим кредитним лімітом. Карта ніде не підвязана. В один момент почались спроби списати кошти з карти. По 300,400 грн. Так як інтернет-ліміт був нульовий, то кошти не могли списатися. Співробітник банку в вайбер чаті порадив перевипустити карту. Після перевипуску кошти знову намагалися списувати. І в один момент було декілька списань в мінус! І це при нульовому кредитному ліміті. Вийшло так, що в мене списало з карти через незрозумілі транзакції 2195 грн. Знову звернулась до банку. На що співробітник відповів що я маю сплатити ці кошти бо це борг. Але не зміг пояснити яким чином кошти списались в мінус коли не має кредитного ліміта. Потім новий спеціаліст зв’язався зі мною і повідомив що вони подали заявку в платіжну систему для повернення коштів. Тобто свою провину вони визнали. І термін повернення до 60! днів. І через 3 тижні монобанк починає списувати з моєї чорної карти кошти для погашення заборгованості по білій. Тобто вони самі допустили шахрайство, і тепер з мене ж списують кошти щоб погастити цей борг. І про це мене попердньо оператор не повідомив, а поставили вже перед фактом. Тобто cамі допустили факт списання в овердрафт і тепер за рахунок моїх коштів намагаються погасити борг”, - написала Анастасія Дмитрова.
Представник monobank відповів наступне: “При установці застосунку або підв'язці картки на ресурсах клієнт погоджується з «Умовами та Правилами» і ресурс має право списувати кошти в автоматичному режимі. Банк-еквайр може надіслати підсумковий запит на взаєморозрахунок за наданою послугою. Монобанк не може відмовити в списанні, щоб уникнути шахрайства. Таке списання може пройти повз інтернет-ліміту, в мінус і навіть із заблокованої карти. При цьому, якщо клієнт послугу не отримав, банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему. На поточний момент ми сформували документи на повернення коштів за заявкою, яку ви подали і передали в платіжну систему для оскарження транзакції. Ми докладемо всіх зусиль, щоб ваше питання вирішилося якомога швидше”.
Раніше Інформатор повідомляв, що після того, як Monobank розповів українцям про правила користування кредитним лімітом, фінустанова потішила громадян ще й суттєвим зростанням ставок за депозитними вкладами.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.