Сервіс працює навіть без доступу до інтернету
Команда застосунку Київ Цифровий спільно з ДТЕК Київські електромережі оновила довідник адрес та локацій черг у сервісі «ДТЕК Світло». Містянам рекомендують перевірити, чи збережена їхня адреса, щоб завжди отримувати актуальні сповіщення. Про це 5 листопада повідомляє Київська міська рада.
Команда Київ Цифрового наголошує, що адресу потрібно додати саме у «ДТЕК Світло» – це окремий розділ у застосунку, де формується графік і надходять сповіщення. Так користувачі зможуть отримувати повідомлення про зміни графіка або позапланові відключення без затримок.
Сервіс працює навіть без доступу до інтернету. Сповіщення надходять цілодобово, утім у режимі «Не турбувати» повідомлення не з’являтимуться вночі. Користувачі можуть додати не лише домашню адресу, а й інші важливі місця – наприклад, офіс, школу чи улюблену кав’ярню.
У налаштуваннях профілю доступна опція швидкого доступу – сервіс можна розмістити серед основних на головному екрані. Крім того, сервіс підтримує віджет для смартфона, що дозволяє бачити актуальний стан електропостачання в режимі реального часу. Містянам рекомендують перевірити, чи додана їхня адреса до сервісу, та за потреби оновити інформацію.
Причини обмежень електроенергії споживачам є такі: обстріли енергооб’єктів з боку Росії, аварії в мережах, планові ремонти в мережах, стихійні явища (гроза, шторм, повінь). Для ремонту об’єктів потрібен певний час, обладнання, а також відключення для можливості проведення енергетиками ремонтних робіт. Відключення можуть бути:
Чому можуть не дотримуватися графіки стабілізаційних відключень?