Послуги для ФОП, моряків і водіїв
В Дії буде презентувано кілька нових послуг. За словами міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова, вони досить проривні. Якими вони будуть, наскільки полегшать життя українців і чи спрямовані вони на зменшення корупції ?
Михайло Федоров в інтерв’ю для однієї з українських телекомпаній розповів, що найперше – в Дії буде оновлено послугу внесення змін про ФОП.
«Сьогодні вже працює автоматичне закриття ФОП, але ми також додаємо автоматичне оновлення даних про ФОП. Тобто у Дії в кілька кліків можна буде змінити прізвище, кведи або контактну інформацію. І це відбуватиметься автоматично, без реєстратора. Тобто послуга стає комплексно-автоматичною», - повідомив міністр.
Також в Дії запускають послуги для моряків. Йдеться про модернізацію процесу отримання кваліфікаційних документів.
«Зокрема, розширюється перелік звань, на які моряки можуть подати документи. Послуга якраз є однією з антикорупційних, тому що в цьому напрямку були великі проблеми. А ми разом з Міністерством відновлення завдяки послугам Дії та повному реінженерингу боремося з корупцією», - зауважив Федоров.
Наступна послуга в Дії, за словами міністра – єПідприємець. Це комплексний сервіс і послуга у межах державної антикорупційної стратегії, яку розробляло НАЗК.
«Вона об'єднує 8 послуг для бізнесу і дозволяє отримувати їх за однією заявою. Йдеться не тільки про реєстрацію бізнесу, а й про паралельне отримання додаткових послуг, які необхідні саме для цього підприємства, щоб не ходити по інших сайтах чи офлайн-органах», - пояснив Федоров.
Також міністр звернув увагу на послугу, «яку ми найбільш чекали». Це - перереєстрація авто.
«Цю послугу ми запускаємо спільно з МВС. Це одна з найскладніших послуг за час побудови цифрової держави. Вона лишає центри МВС монополії на купівлю-продаж авто і дозволяє людям в форматі people-to-people купувати чи продавати авто», - сказав Федоров.
Також міністр анонсував оновлення дизайну Дії.
«Ми давно цього не робили і це буде, напевне, перше таке велике оновлення. У Дії дуже багато нових послуг, тому потрібно зробити інтерфейс більш зручним для користувачів», - повідомив Михайло Федоров.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.