"На сьогодні секретар РНБО сформулював цей пункт як «інформаційна твердість». Це загальна історія, до якої залучені різні структури, зокрема обидві розвідки, а також СБУ"
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Ця пісня про добрі і світлі почуття. Мені сподобалось слово “Неабищо”, бо воно не звичне, ми так називаємо людей які нам подобаються, чи яких ми кохаємо. Мене називали “моє неабищо”, мені це сподобалось, тому що я відчула в цьому слові певну унікальність, милозвучність. Це слово і смішне, і дивне, але дуже моє”, - коментує TAYANNA.
У цьому році компанія може втратити понад 20 млрд грн
За попередніми оцінками, збитки АТ “Укрзалізниця” у 2022 році склали 10,8 млрд грн. А за прогнозами на наступний рік вони можуть зрости до 20,2 млрд грн. Про це повідомив голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін.
За його словами, підвищення тарифів на вантажні перевезення не дозволило суттєво компенсувати збитки, адже їх обсяги минулого року впали вдвічі через війну, зруйновані підприємства, блекаут та обмеження на використання електроенергії.
“Ми закінчили 2022 рік зі збитком майже 11 млрд гривень. Збиток від пасажирських перевезень сягнув 13 млрд гривень. Це при тому, що ми отримали 10 млрд гривень фінансової допомоги від держави. Втім, ми нормально ставимося до збитку в минулому році й маємо плановий збиток на 2023 рік, адже продовжуємо виконувати важливу державну функцію”, – наголосив Камишін.
У 2023 році через велике соціальне навантаження та обмеження вантажоперевезень Укрзалізницю також очікують збитку – в розмірі 20,2 млрд грн. Однак в компанії наголошують, що не планують піднімати тарифи на вантажні та пасажирські перевезення.
На 2023 рік Укрзалізниця має такі фінансові плани:
Як повідомлялося, за підсумками 2022 року АТ "Укрзалізниця" перевезло 150,6 млн т вантажів, що на 52,1% менше, ніж позаторік. Найменшого скорочення зазнали обсяги перевезених зернових – їх було відвантажено 28,9 млн т, що на 14,2% менше, ніж роком раніше.
Нагадаємо, що “Укрзалізниця” оновила меню у потягах та повернула підстаканники з новим дизайном. Також читайте, що дніпряни зможуть дістатися потягом до Львова через Київ. Писали ми й про те, що перший потяг "Укрзалізниці" обладнали "Старлінком".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.