“Я готовий на все заради миру в Україні. Якщо завтра Україну приймуть до ЄС та НАТО, я більше не потрібний. Але поки цього не буде, я захищатиму свою країну”
"Це був такий час, коли всі записувалися до тероборони, і були великі черги. Я попросив зайняти мені місце в черзі, щоб я зміг записатися"
Всі ми інколи вдаємо, що все добре, хоча по факту ні. В такі моменти твоє тіло ніби онімівше від душевного болю хоче втекти кудись на вулицю, де холодно і вогко, бо тільки там твій внутрішній стан співпадає з тим що назовні. Задихаючись, ти кричиш в пустоту про те, як тобі погано.
У цьому році компанія може втратити понад 20 млрд грн
За попередніми оцінками, збитки АТ “Укрзалізниця” у 2022 році склали 10,8 млрд грн. А за прогнозами на наступний рік вони можуть зрости до 20,2 млрд грн. Про це повідомив голова правління Укрзалізниці Олександр Камишін.
За його словами, підвищення тарифів на вантажні перевезення не дозволило суттєво компенсувати збитки, адже їх обсяги минулого року впали вдвічі через війну, зруйновані підприємства, блекаут та обмеження на використання електроенергії.
“Ми закінчили 2022 рік зі збитком майже 11 млрд гривень. Збиток від пасажирських перевезень сягнув 13 млрд гривень. Це при тому, що ми отримали 10 млрд гривень фінансової допомоги від держави. Втім, ми нормально ставимося до збитку в минулому році й маємо плановий збиток на 2023 рік, адже продовжуємо виконувати важливу державну функцію”, – наголосив Камишін.
У 2023 році через велике соціальне навантаження та обмеження вантажоперевезень Укрзалізницю також очікують збитку – в розмірі 20,2 млрд грн. Однак в компанії наголошують, що не планують піднімати тарифи на вантажні та пасажирські перевезення.
На 2023 рік Укрзалізниця має такі фінансові плани:
Як повідомлялося, за підсумками 2022 року АТ "Укрзалізниця" перевезло 150,6 млн т вантажів, що на 52,1% менше, ніж позаторік. Найменшого скорочення зазнали обсяги перевезених зернових – їх було відвантажено 28,9 млн т, що на 14,2% менше, ніж роком раніше.
Нагадаємо, що “Укрзалізниця” оновила меню у потягах та повернула підстаканники з новим дизайном. Також читайте, що дніпряни зможуть дістатися потягом до Львова через Київ. Писали ми й про те, що перший потяг "Укрзалізниці" обладнали "Старлінком".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.