“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
У процесі створення серіалу таких проблем не буде
Творчий директор The Last of Us Ніл Дракманн розповів про причини відмови від створення фільму за франшизою.
Це він розповів під час подкасту ScriptApart,- передає Інформатор .
Фільм намагалися зробити з 2014-го року. Тоді їм займалися Sony і Screen Gems. Сценарій писав сам Ніл, а продюсером був Сем Реймі (трилогія «Людина-павук»).
Проте, у 2016-му від фільму повністю відмовилися. Причин було багато, але чимало з них торкнулися саме творчих розбіжностей. Сам Дракманн каже, що автори намагалися зробити за мотивами гри екшен-блокбастер, а також накинути масштабу на події. Ніл проти такого, оскільки це не дуже підходить духу самої гри.
«Коли я працював над фільмом, було багато розмов в дусі:«Як нам збільшити масштаби? Як нам зробити фільм більше?». Але з The Last of Us такий підхід не спрацював, і саме тому, як мені здається, фільм так і не вдалося зняти», - сказав Ніл Дракманн.
Наразі ведеться робота над серіалом за франшизою. Зйомки повинні стартувати вже у липні. Телеадаптацію вирішили робити зовсім в іншому напрямку. Дракманн вважає, що більше екшен-сцен потрібно було в грі для геймплею, але у серіалі потрібно користуватися іншими методами.
«В іграх потрібні певні механіки, щоб підтримувати темп. Час від часу потрібно активувати ці механіки, вводити бої. Але в серіалі від усього цього можна позбутися, тому що це інший вид мистецтва. У нього є свої сильні сторони та можливості - давайте їх і будемо використовувати», - говорить Ніл Дракманн.
Він виступає сценаристом майбутнього шоу спільно з Крейгом Мейзіном («Чорнобиль»). Режисерами різних серій стануть Кантемир Балага («Голобля,«Тиснява»), Ясміла Жбанич («Куди ти йдеш, Аїдо?») І Алі Аббасі, який зняв «На кордоні світів».
Головні ролі дісталися Педро Паскалю ( «Мандалорец», «Гра престолів»), Беллі Рамзі («Гра престолів») і Гебріел Луні («Термінатор: Темні долі»). Вони відповідно зіграють Джоела, Еллі та Томмі.
Нагадаємо, нещодавно ми писали про розслідуванні ситуації у ігровій сфері Sony.У ньому мова зайшла про стратегію розвитку компанії та плани на розвиток відомих ігрових франшиз.