TikTok тестує покупки в додатку
Покупки поки доступні деяким продавцям з США, Канади і Великобританії
Покупки поки доступні деяким продавцям з США, Канади і Великобританії
Соціальна мережа TikTok почала тестувати покупки у своєму додатку. Цей тест проходить у рамках партнерства компанії з Shopify.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на TikTok.
TikTok Shopping дозволяє деяким продавцям зі США, Канади і Великобританії використовувати нову вкладку покупок і посилання на товари для продажу товарів із магазину Shopify. Вкладка покупок - це спеціальний розділ профілю TikTok зі списком товарів. При кліці на один із товарів користувач автоматично потрапляє в акаунт продавця в Shopify. Посилання на продукти пропонують аналогічну інтеграцію, дозволяючи продавцям безпосередньо посилатися на продукт у пості в TikTok.
Для нових функцій покупок потрібен обліковий запис TikTok для бізнесу і вітрина Shopify - дві речі, які є не в кожного творця. Це більше схоже на розширення рекламного партнерства TikTok і Shopify, яке почали у 2020 році, ніж на можливість заробити гроші на платформі. Shopify повідомляє, що в найближчі тижні вкладка для покупок і посилання на продукти стануть доступними всім продавцям, а в найближчі місяці планується реліз функції в інших країнах.
Раніше ми повідомляли, що TikTok збільшить тривалість відео до 5 хвилин.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.