Ті, хто отримують субсидії, мають сповістити Пенсійний фонд про зміни в своєму житті - як це зробити онлайн

Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України в розділі Мої звернення

Повідомлення через вебпорталі Пенсійного фонду України
Повідомлення через вебпорталі Пенсійного фонду України

Одержувач житлової субсидії зобов’язаний у 30-денний термін з моменту виникнення обставин, які впливають на призначення субсидії, інформувати про них орган Пенсійного фонду України. Про це повідомляє Пенсійний фонд України

До обставин, про які треба поінформувати Пенсійний фонд, належать: 

  • зміни у складі зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку) членів домогосподарства, їх соціального статусу, зміни у складі сім’ї члена домогосподарства;
  • зміни переліку отримуваних житлово-комунальних послуг, умов їх надання;
  • зміни управителя, виконавця комунальних послуг (крім випадків, коли інформація про зміну надається виконавцем послуги), створення об’єднання;
  • здійснення одноразової покупки на суму понад 50 тисяч гривень, а також придбання або набуття права власності на майно, вартість якого перевищує 50 тисяч гривень;
  • набуття права власності на транспортні засоби (крім мопеда і причепа), житлові приміщення в місті або в селищах міського типу (нерухомість, розташована в сільській місцевості, на право отримання субсидії не впливає, але повідомляти про її набуття орган Фонду потрібно);
  • здійснення операцій із купівлі безготівкової та/або готівкової іноземної валюти, банківських металів на загальну суму, що перевищує 50 тисяч гривень (йдеться не про одноразову купівлю, а про всі операції в загальній сумі 50 тисяч гривень за 12 місяців);
  • отримання громадянином, якому призначено житлову субсидію, або членом його сім’ї одноразово доходу в сумі, що перевищує 25-кратний розмір прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб (крім цільової благодійної допомоги, страхових виплат на медичну та соціальну допомогу, спадщини у вигляді нерухомого майна або основної його частини, гранту або стипендії на навчання);
  • відкриття депозитного банківського рахунку (рахунків) на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень, або придбання облігації внутрішньої державної позики на загальну суму, що перевищує 100 тисяч гривень;
  • настання умов, за яких втрачається право на отримання субсидії на понаднормову площу житла (призначення житлових субсидій на понаднормову площу житла переглядається у разі зміни складу осіб, зареєстрованих у житловому приміщенні (будинку), складу сім’ї члена домогосподарства, працевлаштування таких осіб або виникнення у них інших джерел доходів);
  • про перебування за кордоном особи із складу домогосподарства або члена сім’ї особи із складу домогосподарства сукупно більш як 60 днів;
  • здійснення відповідно до договору, нормативно-правового або розпорядчого акта плати за житлово-комунальні послуги, витрати на управління багатоквартирним будинком, витрати на комунальні послуги або витрати на придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива третьою особою за її рахунок або виконавчим органом за рахунок коштів місцевого бюджету.

Як повідомити органи ПФУ про зміни, які впливають на призначення житлової субсидії чи пільги онлайн

Авторизуйтеся в особистому кабінеті на вебпорталі Пенсійного фонду України. Авторизаватися на вебпорталі Пенсійного фонду України можна одним з кількох способів: 

У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу»; оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії»; заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте відскановані документи: 

  • паспорт заявника;
  • РНОКПП;
  • інші необхідні документи. 

Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ». 

Вимоги до сканованих копій документів:

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
  • формат файлу: JPG, JPEG PDF;
  • документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
  • скан-копії виготовляються з оригіналів та повинні бути кольорові, чіткі та читабельні;
  • назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

Стан опрацювання заяви можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення». Зміни, про які слід інформувати Пенсійний фонд, визначені в п. 90 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube