Біля причалу Балтійського заводу вранці 9 серпня сталося затоплення великого російського буксира Капітан Ушаков. Незважаючи на зусилля міських спецслужб і працівників заводу, врятувати судно не вдалося. Слідчі зараз встановлюють причини інциденту
Ранок 9 серпня приніс аварійний інцидент біля причалу Балтійського заводу в Санкт-Петербурзі. Тут затонуло велике російське буксирне судно "Капітан Ушаков". За попередньою інформацією, одне з відсіків буксира було затоплено, що викликало сильний крен, повідомляють російські ЗМІ.
Олександр Лебедєв, керівник пресслужби Балтійського заводу, розповів журналістам, що ще ввечері напередодні судно почало нахилятися. Міські аварійні служби та технічний персонал заводу докладали всіх зусиль, щоб врятувати судно, однак операція не увінчалася успіхом.
"Упродовж всієї ночі тривала боротьба за врятування буксира. Працівники заводу допомагали колегам, намагаючись зупинити подальший крен", - поділився Лебедєв.
Слідче управління на транспорті Західного міжрегіонального відділу Слідчого комітету Росії у своєму Telegram-каналі повідомило, що аварія сталася під час робіт із добудови судна. Внаслідок затоплення приміщення з допоміжними механізмами буксир пішов на дно.
У контексті останніх інцидентів варто згадати, що наприкінці 2024 року в Середземному морі неподалік Іспанії затонув російський суховантаж Ursa Major. На борту стався вибух, що спричинив крен і подальше затоплення. Цей корабель довгі роки використовували для перевезення вантажів на так званому "Сирійському експресі" - маршруті постачання російських військових сил у Сирії. Хоча аналітики припускали, що судно могло слугувати для евакуації баз у Тартусі та Хмеймімі, відкриті джерела OSINT свідчили, що його курс був направлений до Владивостока.
Ще один випадок - аварія з російським танкером ARGO TANKER GROUP на узбережжі Франції, що перевозив нафту. Подібні події в цьому регіоні раніше спричиняли значні економічні та екологічні наслідки. Екологи згадують масштабну катастрофу 2002 року, яка завдала збитків на суму близько 4 мільярдів євро і спричинила серйозне екологічне лихо.