Тепер у Дію надходитимуть медичні сповіщення: як це буде працювати

Відтепер українці отримуватимуть у застосунку Дія push-повідомлення про електронні рецепти, направлення до лікарів і плани лікування. У МОЗ зазначають, що сервіс має зробити доступ до медичних послуг зручнішим і швидшим

"Дія" надсилатиме медичні повідомлення пацієнтам
"Дія" почала надсилати медичні повідомлення: що змінюється для пацієнтів

Відтепер у мобільному застосунку "Дія" українці бачитимуть медичні push-сповіщення. Йдеться про рецепти, направлення від лікарів і навіть плани лікування. Якщо ж застосунку немає, сповіщення надходитимуть через Viber або SMS.

Про нову функцію повідомили на офіційних сторінках сервісу.

"Лікар виписав вам е-направлення, треба купити чи отримати ліки в аптеці за е-рецептом, а сповіщення загубилося?

Відтепер це в минулому - медичні сповіщення відразу ж надходитимуть у застосунок. Турбуємося про ваше здоров’я та легкий доступ до важливої інформації", – зазначають розробники.

Наразі користувачам "Дії" приходитимуть повідомлення про:

  • створення або скасування електронного рецепта;
  • виписане лікарем е-направлення;
  • формування плану лікування.

У майбутньому перелік таких повідомлень обіцяють розширити. Для отримання сповіщень достатньо мати застосунок на смартфоні та пройти авторизацію. Всі вхідні повідомлення зберігатимуться у вкладці "Меню" → "Повідомлення".

Якщо ж "Дія" не встановлена, інформація надходитиме, як і раніше, через Viber або SMS.

Медичні повідомлення в "Дії"

Ще в лютому було анонсовано, що в "Дії" з’являться електронні рецепти, направлення та інші медичні повідомлення. Кабінет Міністрів затвердив зміни до постанови №411 від 2018 року, що регулює роботу електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ). Відтепер усі повідомлення, які раніше надходили лише у вигляді SMS, дублюватимуться і в "Дії".

"Повідомлення від ЕСОЗ з кодом підтвердження, номером е-рецепта або е-направлення невдовзі надходитимуть також в "Дію" або Viber як альтернатива для СМС-повідомлень", - пояснили у МОЗ.

 

Розробкою займалися Мінцифри спільно з МОЗ. У лютому фахівці НСЗУ та ДП "Електронне здоров’я" проводили внутрішнє тестування. У випадку дітей чи пацієнтів, які не можуть самостійно користуватися сервісами, повідомлення надходитимуть одному з батьків або офіційному представнику через доступний канал зв’язку.

Стежте за нами у Viber

Image
Оперативні новини та розбори: Україна, світ, війна. Підпишиться👇

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити