В Київраді пояснили, для чого комунальне підприємство закупало алкоголь. Проте досі відповіді є не на всі питання.
Інформатор писав, що КП "Київський культурний кластер" купило міцного алкоголю на майже 100 тисяч гривень. В КМВА пояснили, що напої закуповувалися для 4 муніципальних кінотеатрів, на які оформлена ліцензія на продаж алкоголю.
Про це йдеться у повідомленні на сайті столичної мерії.
«Алкогольні напої, на які КП «Київський культурний кластер» оголосило тендер, купуються для барів чотирьох муніципальних кінотеатрів. Закупівля здійснюється за кошти комунального підприємства для ведення господарської діяльності, на яку є ліцензія. Бюджетні кошти не залучаються», - пояснили в КМВА.
Нагадаємо, що за всі муніципальні кінотеатри Києва відповідало КП «Київкінофільм». У березні цього року його перейменували на КП «Київський культурний кластер». Окрім демонстрації кіно, за задумом столичних депутатів, нове підприємство має проводити різні культурні та просвітницькі заходи.
«Відповідно до законодавства, продаж алкогольних напоїв у барах здійснюється у межах офіційного ліцензування. У даному випадку ліцензії на продаж алкогольних напоїв мають “Краків”, “Лейпциг", “Флоренція” та “Ім. Шевченка”, - пояснили на сторінці «Київський культурний кластер» в соцмережі. Тому закупівля алкогольних напоїв здійснюється виключно для зазначених закладів, лише для продажу відвідувачам, а асортимент вказаної продукції поповнюється у разі потреби та у відповідних обсягах.
Ми знайшли чотири тендери на купівлю алкогольних напоїв, які КП «Київський культурний кластер» проводив у вересні-жовтні цього року. Угоди підписали на майже 392 тисячі гривень:
Інформатор вирішив перевірити, скільки коштувала б оптова закупка пива в магазинах. Наприклад, за пиво Stella Artois по 0,5 л в жерстяних банках «Київський культурний кластер» мав заплатити за угодою 16 тис. 740 грн.
А в мережевому супермаркеті 450 банок цього пива за оптовою ціною коштували б 13 тис. 455 грн. Виходить, що КП могло переплатити 3 тис. 285 грн на одному виді пива.
За 1200 банок світлого пива «Оболонь» по 0,5 л мали заплатити 26 тис. 496 грн.
В супермаркеті за оптовою ціною таку партію можна було б купити за 23 тис. 892 грн. Таким чином можна було б зекономити 2 тис. 604 грн.
Ці закупівлі проходили без використання електронної системи. Тобто не було змагання ціни, коли кожен з учасників намагається запропонувати кращу ціну, а комунальне підприємство обирало б за принципом "гарна ціна - гарна якість".
Раніше Інформатор писав, коли чекати результатів перевірки "Київміськбуду".
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.