Субсидія для ФОП: у ПФУ пояснили, як отримати допомогу на оплату послуг ЖКГ

У ПФУ розповіли, які доходи підприємців враховуються під час призначення субсидії

ПФУ
ПФУ про призначення субсидії підприємцям

Фізична особа-підприємець, що працює за спрощеною системою оподаткування (перша група), звернувся за виплатою у жовтні. Він цікавиться за який період і в якому розмірі врахують доходи для призначення субсидії. У Головному управлінні Пенсійного фонду України в Донецькій області вказали, що в його випадку врахують доходи за І-II квартали поточного року.

Для розрахунку житлової субсидії у разі, коли житлова субсидія призначається не з початку опалювального/неопалювального сезону, враховуються доходи за два квартали, що передують місяцю, який передує місяцю звернення за призначенням житлової субсидії (пункт 37 положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 21.10.1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива»). У випадку чоловіка врахують доходи за І-II квартали поточного року.

"До сукупного доходу фізичної особи — підприємця за кожен місяць зазначеного періоду буде враховано один розмір мінімальної заробітної плати, незалежно від отримання (неотримання) доходів", - додали у Головному управлінні ПФУ в Донецькій області.

Як подати документи для оформлення субсидії або пільги онлайн 

Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна онлайн — через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за посиланням. Для цього авторизуйтеся на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У розділі «Комунікації з ПФУ» натисніть на пункт «Заява на житлову субсидію чи пільгу», оберіть необхідний тип заяви. Заповніть необхідні атрибути заяви та завантажте заздалегідь відскановані документи:

  • паспорт заявника,
  • ідентифікаційний номер,
  • інші необхідні документи.

При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:

  • розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб,
  • формат файлу: JPG, JPEG, PDF,
  • документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл,
  • скан-копії виготовляються з оригіналів документів,
  • скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна,
  • назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.

Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її за допомогою КЕП та натисніть «Відправити до ПФУ». Стан опрацювання заяви на призначення субсидії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube