- Зазвичай у моїх пісень серйозніше музичне та ліричне наповнення, але "Голубка моя, прилітай" - це експеримент. Я знаю, що багато хто зараз хоче хоча б на кілька хвилин відволіктися, і ця пісня створена саме для цього, - розповів Петро Чорний.
Розробка буде використовуватися у крупнобюджетних іграх компанії
Sony розробляє технологію анімації облич, засновану на принципах машинного навчання.
Про це стало відомо з розміщених вакансій компанії, - передає Інформатор .
Якщо бути більш конкретним, то шукає нових працівників для створення цієї розробки команда Sony Visual Arts Service Group. Сюди запрошують інженерів в області комп'ютерного зору, машинного навчання та комп'ютерної графіки. Вони повинні допомогти в розробці технологій поліпшеної якості захоплення облич.
Працює ця дослідницька група безпосередньо з AI-підрозділом Sony. До слова, раніше компанія ще розміщувала вакансію старшого інженера з машинного навчання для розробки алгоритмів і прототипів.
Виглядає ситуація вельми заплутано, але точно можна сказати одне: Sony збирається використовувати штучний інтелект для поліпшення якості захоплення облич. Для цього і будуть використовуватися принципи машинного навчання. Як саме це реалізують - поки не розкривається.
Терміни показу перших напрацювань в цьому напрямку також невідомі. Можна припустити, що використовувати їх будуть поступово. Судячи з описів тих же вакансій, то використовуватися все це буде в майбутніх крупнобюджетних іграх компанії.
Нагадаємо, нещодавно Sony також запатентувала «автопілот» для ігор.Нова розробка зможе проходити за вас «нудні» ділянки тайтлів, використовуючи ваш стиль гри.