Я засинала… Коли в голові раптово прозвучала мелодія й текст. Я швидко записала пісню й відразу ж заснула. А зранку показала її Пилипу, і вже за кілька годин отримала від нього готове аранжування. Я нічого не змінювала — все прозвучало саме так, як мало бути.
Купити досвід не можна, але його можна здобути через практику. Соціальна місія бізнесу у 15-му Звіті з прогресу від Геннадія Виходцева демонструє, як Фокстрот, DEPO’t та Fantasy Town підтримують економіку, людей і соціальні проєкти
Наприкінці липня 2025 року в УК ГКФ отримали повідомлення з Нью-Йорку від Глобального Договору ООН, в якому йшлося, що команда комунікаційників успішно подала Звіт з прогресу і отримала статус звітності "Активний". Це означає, що 15-й раз українські бренди Фокстрот, DEPO’t, Fantasy Town підтвердили, що розвиваються за світовими стандартами корпоративної соціальної відповідальності.
Геннадій Виходцев, засновник брендів Фокстрот, DEPO’t, Fantasy Town, генеральний директор УК ГКФ у вступному слові до 15-го Звіту з прогресу зауважив, що ювілейний документ засвідчив, що підхід до розвитку брендів залишився незмінним: бренди сповідують відповідальність перед державою і клієнтами, підтримку національної економіки, враховують безпекову складову роботи колективів.
Звіт з прогресу №15 демонструє досягнення бізнесу у реалізації корпоративної соціальної відповідальності в 2024 році, ось декілька прикладів:
У межах соціальної відповідальності бренду DEPO’t, що об’єднує ТРЦ у шести містах, у 2024 році було забезпечено безкоштовний відпочинок 180 дітей захисників України в дитячих центрах Fantasy Town та організовано донорські акції.
А ще 15-й Звіт з прогресу демонструє системність допомоги бізнесу у війні за незалежність України: в 2024 році корпоративні волонтери Фокстроту передали Силам оборони України техніку на суму 25 млн грн, дотримуючись антикорупційних стандартів при оформленні документів. Загальна сума допомоги захисникам за 3,5 роки Великої війни сягає 50 млн грн.
У 15-му звіті бренди, засновані Геннадієм Виходцевим та Валерієм Маковецьким продемонстрували відповідальність перед суспільством, враховану в операційній роботі. У першу чергу йдеться про такі результати:
Протягом 2024 року команда Фокстрот демонструвала стійкий розвиток і конкурентні переваги. На кінець року під брендом Фокстрот в Україні працювали 124 магазини у 66 населених пунктах країни, однойменний інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua.
У звітному періоді Фокстрот відкрив 5 нових магазинів – у Чернігові, Стрию, Кривому Розі, Івано-Франківську, Запоріжжі, а також відновив роботу після ракетного удару магазин у Дніпрі в ТРЦ Appolo. Компанія здійснила 8 реформатів – в Києві, Одесі, Білій Церкві.
У 2024 році компанія Фокстрот сплатила 1 млрд грн податків, що майже удвічі більше в порівнянні з 2023 роком. Бренд увійшов до рейтингу кращих платників податків-2024 за версією видання Delo.ua та внесений до списку «Найкращі платники податків-2024», який організував голова профільного комітету ВРУ Данило Гетманцев.
«Фокстрот на четвертому десятку років свого життя росте, змінюється якісно, і це показник високої якості роботи команди», – говорить Геннадій Виходцев.
У 2024 проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» розширив доступ до сервісів інклюзії, які функціонують у 30 магазинах Фокстрот в 14 містах України та повністю охоплює послугою відвідувачів інтернет-магазину Foxtrot.ua. У 70% мережі Фокстрот працює сервіс обслуговування жестовою мовою, а на сайті foxtrot.ua встановлено веб-віджет «Вушко».
Фокстрот запровадив сучасне рішення для клієнтів з порушенням слуху – інтеграцію DEAF ID у програму лояльності ФоксFan як черговий крок у розвитку політики безбар’єрності в рамках співпраці з громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність».
У 2024 році 1699 співробітників Фокстроту пройшли навчання «Безбарєрність навколо» (1 частина) та 1335 співробітники навчалися комунікації під час 2 частини курсу. Отримані знання застосовують для формування чутливого сервісу, що враховує потреби маломобільних груп.
Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» отримав срібло у Премії Partnership for Sustainability Award 2024 в номінації «Суспільство» від Глобальним договору ООН в Україні та 1 місце в Премії HR-бренд Україна 2024 номінації Diversity & Inclusion.
Щодо інших принципів сталого розвитку – читайте у 15-му Звіті з прогресу тут – https://foxtrotgroup.com.ua/csr/global-compact.html
Понад 13 000 компаній є добровільними підписантами Глобального Договору ООН про стандарти соціально відповідального бізнесу в світі. Більше 100 таких компаній – українські.
У грудні 2006 року Геннадій Виходцев як співзасновник бренду Фокстрот підписав зобов’язання перед ГД ООН, ставши чи не першим серед українських бізнесменів, хто публічно долучився до світової організації. На початку 2009 року Фокстрот надав громадськості свій перший звіт про стійкий розвиток за принципами ГД ООН і щорічно звітував щодо прогресу в корпоративній соціальній відповідальності. У 2022 році повномасштабне вторгнення росії в Україну призупинило звітування для всіх українських учасників спільноти (з дозволу ГД ООН). У 2024 році бізнес відновив практику подання Звітів з Прогресу, звітувавши за 2023 рік.