Соціальна місія бізнесу очима Геннадія Виходцева у 15-ому Звіті з прогресу для Глобального Договору ООН

Купити досвід не можна, але його можна здобути через практику. Соціальна місія бізнесу у 15-му Звіті з прогресу від Геннадія Виходцева демонструє, як Фокстрот, DEPO’t та Fantasy Town підтримують економіку, людей і соціальні проєкти

Геннадій Виходцев, засновник брендів Фокстрот, DEPO’t, Fantasy Town, генеральний директор УК ГКФ
Геннадій Виходцев, засновник брендів Фокстрот, DEPO’t, Fantasy Town, генеральний директор УК ГКФ

Наприкінці липня 2025 року в УК ГКФ отримали повідомлення з Нью-Йорку від Глобального Договору ООН, в якому йшлося, що команда комунікаційників успішно подала Звіт з прогресу і отримала статус звітності "Активний". Це означає, що 15-й раз українські бренди Фокстрот, DEPO’t, Fantasy Town підтвердили, що розвиваються за світовими стандартами корпоративної соціальної відповідальності.

Геннадій Виходцев, засновник брендів Фокстрот, DEPO’t, Fantasy Town, генеральний директор УК ГКФ у вступному слові до 15-го Звіту з прогресу зауважив, що ювілейний документ засвідчив, що підхід до розвитку брендів залишився незмінним: бренди сповідують відповідальність перед державою і клієнтами, підтримку національної економіки, враховують безпекову складову роботи колективів.

Соціальна місія бізнесу очима Геннадія Виходцева у 15-ому Звіті з прогресу для Глобального Договору ООН 1

Звіт з прогресу №15 демонструє досягнення бізнесу у реалізації корпоративної соціальної відповідальності в 2024 році, ось декілька прикладів:

  • відповідальність перед суспільством: у 2024 році бренд Фокстрот сплатив 1 млрд грн податків, що майже вдвічі більше, ніж у 2023 році, і увійшов до списків найкращих платників податків за версіями різних медіа та вітчизняних паблісіті;
  • турбота про персонал: у 2024 році 1700 співробітників Фокстроту пройшли навчання за 105-ма програмами включно з курсами щодо ментального здоров'я;
  • соціальні ініціативи: у звітному періоді успішно впроваджений інклюзивний проєкт «Безбар’єрний Фокстрот», який був відзначений низкою нагород від експертів ринку праці та правозахисників; 84 заняття з арт-терапії стали результатом благодійної ініціативи ритейлера для підопічних БФ СОС Дитячі Містечка України, які постраждали внаслідок війни.

У межах соціальної відповідальності бренду DEPO’t, що об’єднує ТРЦ у шести містах, у 2024 році було забезпечено безкоштовний відпочинок 180 дітей захисників України в дитячих центрах Fantasy Town та організовано донорські акції.

Соціальна місія бізнесу очима Геннадія Виходцева у 15-ому Звіті з прогресу для Глобального Договору ООН 2

А ще 15-й Звіт з прогресу демонструє системність допомоги бізнесу у війні за незалежність України: в 2024 році корпоративні волонтери Фокстроту передали Силам оборони України техніку на суму 25 млн грн, дотримуючись антикорупційних стандартів при оформленні документів. Загальна сума допомоги захисникам за 3,5 роки Великої війни сягає 50 млн грн.

Зобов'язання як підписанта Глобального Договору ООН та практики

У 15-му звіті бренди, засновані Геннадієм Виходцевим та Валерієм Маковецьким продемонстрували відповідальність перед суспільством, враховану в операційній роботі. У першу чергу йдеться про такі результати:

  • утримати розвиток бізнесу навіть у військові часи, зберігати робочі місця і сплачувати податки до бюджетів усіх рівнів;
  • сприяти розвитку громадянського суспільства і брати участь у вирішенні гострих соціальних проблем у державі;
  • виконувати податкові зобов’язання, тим самим зміцнювати економіку та обороноздатність держави.

Протягом 2024 року команда Фокстрот демонструвала стійкий розвиток і конкурентні переваги. На кінець року під брендом Фокстрот в Україні працювали 124 магазини у 66 населених пунктах країни, однойменний інтернет-магазин і мобільний застосунок Foxtrot.ua.

У звітному періоді Фокстрот відкрив 5 нових магазинів – у Чернігові, Стрию, Кривому Розі, Івано-Франківську, Запоріжжі, а також відновив роботу після ракетного удару магазин у Дніпрі в ТРЦ Appolo. Компанія здійснила 8 реформатів – в Києві, Одесі, Білій Церкві.

У 2024 році компанія Фокстрот сплатила 1 млрд грн податків, що майже удвічі більше в порівнянні з 2023 роком. Бренд увійшов до рейтингу кращих платників податків-2024 за версією видання Delo.ua та внесений до списку «Найкращі платники податків-2024», який організував голова профільного комітету ВРУ Данило Гетманцев.

«Фокстрот на четвертому десятку років свого життя росте, змінюється якісно, і це показник високої якості роботи команди», – говорить Геннадій Виходцев.

Інклюзія та захист прав

У 2024 проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» розширив доступ до сервісів інклюзії, які функціонують у 30 магазинах Фокстрот в 14 містах України та повністю охоплює послугою відвідувачів інтернет-магазину Foxtrot.ua. У 70% мережі Фокстрот працює сервіс обслуговування жестовою мовою, а на сайті foxtrot.ua встановлено веб-віджет «Вушко».

Соціальна місія бізнесу очима Геннадія Виходцева у 15-ому Звіті з прогресу для Глобального Договору ООН 3

Фокстрот запровадив сучасне рішення для клієнтів з порушенням слуху – інтеграцію DEAF ID у програму лояльності ФоксFan як черговий крок у розвитку політики безбар’єрності в рамках співпраці з громадською організацією «Громадський рух «Соціальна єдність».

Соціальна місія бізнесу очима Геннадія Виходцева у 15-ому Звіті з прогресу для Глобального Договору ООН 4

 

У 2024 році 1699 співробітників Фокстроту пройшли навчання «Безбарєрність навколо» (1 частина) та 1335 співробітники навчалися комунікації під час 2 частини курсу. Отримані знання застосовують для формування чутливого сервісу, що враховує потреби маломобільних груп.
Проєкт «Безбар’єрний Фокстрот» отримав срібло у Премії Partnership for Sustainability Award 2024 в номінації «Суспільство» від Глобальним договору ООН в Україні та 1 місце в Премії HR-бренд Україна 2024 номінації Diversity & Inclusion.

Щодо інших принципів сталого розвитку – читайте у 15-му Звіті з прогресу тут – https://foxtrotgroup.com.ua/csr/global-compact.html

Історія про підписання Геннадієм Виходцевим ГД ООН про соціальну відповідальність бізнесу

Понад 13 000 компаній є добровільними підписантами Глобального Договору ООН про стандарти соціально відповідального бізнесу в світі. Більше 100 таких компаній – українські.

У грудні 2006 року Геннадій Виходцев як співзасновник бренду Фокстрот підписав зобов’язання перед ГД ООН, ставши чи не першим серед українських бізнесменів, хто публічно долучився до світової організації. На початку 2009 року Фокстрот надав громадськості свій перший звіт про стійкий розвиток за принципами ГД ООН і щорічно звітував щодо прогресу в корпоративній соціальній відповідальності. У 2022 році повномасштабне вторгнення росії в Україну призупинило звітування для всіх українських учасників спільноти (з дозволу ГД ООН). У 2024 році бізнес відновив практику подання Звітів з Прогресу, звітувавши за 2023 рік.

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити