“Балістична ракета проти України є черговим доказом, що миру Росія точно не хоче. Путін просто щоразу плює в обличчя тим у світі, хто справді хоче відновлення миру. Його треба зупинити. Потрібно, щоб він відчував, чого коштують його хворі амбіції”
"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
Світила сприятимуть успішному просуванню наших планів
Ми не завжди цінуємо тих людей, які поруч з нами, і нажаль, їх дуже легко втратити в одну лише мить. Бо жінка — це муза, вона надихає, розуміє, підтримує. Але якщо вона вже йде — то в більшості випадків назад не повертається. Ця одна помилка може розривати твоє серце багато років поспіль, а, можливо, і до кінця життя.
Скасування масочного режиму в АТБ: в компанії офіційно спростували заяву Ляшка
Протягом декількох днів в інформаційному просторі періодично з'являлися новини, в яких фігурувала мережа магазинів АТБ. Йшлося про те, що відтепер наявність масок у покупців нібито не є обов'язковою. Мовляв, видано внутрішнє розпорядження, на основі якого заборону зняли, тому носіть ЗІЗ за бажанням. Реакція компанії на такі "новини" не змусила себе чекати.
Варто зазначити, що інформація про необов'язкове носіння масок пішла від головного санітарного лікаря України Віктора Ляшка. Принаймні ЗМІ, що опублікували матеріали, посилалися на нього, - повідомляє Інформатор.Згодом в мережі магазинах АТБ розпочалися спеціальні перевірки. Проводили їх співробітники Держпродпотребслужби.
Оскільки "колесо інформаційного шуму" котиться донині, генеральний директор Корпорації АТБ Борис Марков пояснив ситуацію, зробивши пост на своїй сторінці у Facebook. З його слів, з самого початку пандемії і до сьогодні співробітники супермаркетів АТБ дотримуються найсуворіших заходів зі створенню безпечних умов як для здійснення покупок, так і для роботи кожного співробітника.
"Ми були одними з перших, хто забезпечив всіх своїх співробітників засобами індивідуального захисту, а кожен торговий об'єкт засобами дезінфекції. Ми були першими, хто почав обладнувати торгові місця захисними бар'єрами. У пік епідемії ми впроваджували спеціальні години роботи для літніх людей і мінімізували доступ до магазинів відвідувачів по всій мережі. З початку пандемії ми виділили близько 100 млн. грн. для забезпечення безпеки своїх співробітників і близько 150 млн. грн. для реалізації соціальних та благодійних програм допомоги. Як на національному, так і на регіональному рівні.
А тепер скасовуємо наявність масок. Дійсно, навіщо вони потрібні наразі, в черговий пік хвилі коронавірусу?! ", - пише гендиректор корпорації АТБ.
Він також додав, що компанія веде відкриту і прозору інформаційну політику. Прес-служба і гаряча лінія працює 24/7, тому звернутися з метою уточнити будь-яку інформацію кожен може в будь-який час доби. Крім того, всю інформацію щодо діяльності АТБ можна знайти на корпоративних ресурсах і отримати в оперативному форматі.
Через кілька днів після "вкидання" про скасування заборони на обов'язкову наявність масок ряд ЗМІ написали спростування. У матеріалах також посилалися на головного санітарного лікаря. Генеральний директор Корпорації «АТБ» припустив, що Віктору Ляшку спочатку надали неперевірену і непідтверджену реальними фактами інформацію, тим самим підставивши як його, так і саму компанію. Навмисне це було зроблено, або виконавець помилився - питання відкрите. Втім, це вже зовсім інша історія.
Раніше ми писали про те, що АТБ запускає власну платіжну картку АТБ-Pay.
Також розповідали, що в АТБ з'явилися біорозкладні пакети з кукурудзяного крохмалю .