Чому мобільні оператори підвищують тарифи попри проблеми зі зв'язком

Читать на русском

У Київстарі відповіді на питання наразі не дали

Читать на русском
Чому мобільні оператори підвищують тарифи попри проблеми зі зв'язком
Фото ілюстративне

У Київстарі відповіді на питання наразі не дали

В Україні мобільні оператори підвищують тарифи попри проблеми зі зв'язком. Причина - операторам зв'язку потрібні кошти для відновлення об'єктів, які постраждали через російські обстріли. Про це в коментарі для ZN.UA розповіли в компаніях lifecell та Vodafone.

Обидві компанії заявили, що витрати на відновлення мереж, які не були передбачені на 2022 рік, продовжують зростати. Так, у lifecell повідомили що вже десятий місяць поспіль по всій країні зазнає пошкоджень і руйнувань мережева інфраструктура операторів. Від початку війни ремонтні бригади оператора здійснили понад 60 тисяч виїздів. А на деокупованих територіях обладнання знищене або розкрадене. Компанії доводиться використовувати обладнання Starlink і генератор як тимчасове рішення, щоб оперативно забезпечити зв’язок для людей, які пережили окупацію.

"У Vodafone кажуть, що не вносили значних змін у вартість послуг. При цьому, за попередніми оцінками, непередбачені на цей рік витрати, необхідні на відновлення зруйнованої мережі, перевищили 2 млрд грн і продовжують зростати. Крім того, значно збільшує витрати необхідність забезпечувати резервне живлення для мережі, — щодня спалюється понад 10 т пального", — йдеться в повідомленні.

Що робити, якщо раптом зникне мобільний зв'язок?

На випадок можливого відключення електроенергії та тимчасового зникнення мобільного зв’язку зберігайте важливу інформацію.

Найважливіші номери:

  • 101 – пожежна охорона
  • 102 – поліція
  • 103 – швидка допомога
  • 104 – аварійна служба газу

Як перейти в національний роумінг?

Якщо зникла мережа певного оператора мобільного зв'язку, то можна скористатися послугою “національний роумінг”:

  1. Вимкнути автовибір мережі (Налаштування – Мобільна мережа – Оператор (або вибір мережі)). На Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор. На iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі.
  2. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи lifecell.
  3. Якщо зареєструватися не вдалося, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу.
  4. Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.

Тарифікація зберігається відповідно до тарифного плану вашого оператора. Важливо: раз на день намагайтеся повернутися до мережі свого оператора – вручну або увімкнувши автовибір мережі.

Також ми пояснювали, чому разом зі світлом зникає зв'язок.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.