Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка

Читать на русском

Злітно-посадкову смугу аеродрому малої авіації розорали

Читать на русском
Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка

Злітно-посадкову смугу аеродрому малої авіації розорали

Тут були літаки, збиралися авіатори, гули "Drive for life fest". Відбувалися круті авіашоу, виставки машин та автобої, концерти, перегони. У розпал літа на аеродромі малої авіації в Коломиї було не проштовхнутися. Цим місцем жив відомий авіатор Ігор Табанюк, який загинув минулого літа. А сьогодні майже половина земель цього аеродрому розорана. Чому, навіщо і що це буде?

Інформатор розпочинає серію розслідувань. А оскільки думки городян щодо долі аеродрому влада не спитала, ми закликаємо всіх читачів висловити своє бачення поки не надто пізно.

 

 

23 травня активіст, захисник України Тарас Маркевич опублікував гнівне повідомлення, в якому звинувачує міського голову в тому, що запасну злітно-посадкову смугу Коломийського аеродрому малої авіації розорали:

“Поясніть мені, в яку хвору голову прийшла ідея розорати запасну злітну смугу на аеродроми малої авіації ? Те, що у вашій команді одні довбо*би було помітно давно, але мені й на думку не спадало, що всі такі. Чекайте на відповідь і оглядайтесь”, – написав Тарас Маркевич на своїй сторінці.

 

Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка 1

Під повідомленням розгорнулася жвава дискусія, понад 100 людей поширили її та залишили коментарі. З усього видно, що коломиянам не дуже до вподоби ця ідея.

Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка 2

Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка 3

ВХІД ВІЛЬНИЙ

У пошуках відповідей журналісти Інформатора відвідали аеродром малої авіації. Але брама була зачинена, і на наші вигуки ніхто не вийшов. Ми зателефонували до мера.

 

Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка 4

 

Богдан Станіславський підтвердив, що землі аеродрому передані комунальному підприємству, назви якого мер не пам'ятає, ця ділянка дійсно переорана для сільськогосподарських потреб.

“На сесії ухвалено рішення, що вони будуть під разорання, і це рішення міської ради, – стверджує міський голова. - Мала авіація зараз заборонена. Як захотіти сісти, то можна сісти навіть на пшеницю, якщо це питання стоїть. Це чиста політика, ніякий там…”

Богдан Станіславський порадив поїхати та подивитися на власні очі, запевнив, що там є охорона. Але ми вже були на місці, і нікого не дозвалися. На це мер порадив пробратися на територію через ділянку, де немає огорожі.

І справді, одразу за асфальтованою злітно-посадковою смугою аеродрому – рілля.

 

Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка 5

Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка 6

Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка 7

ХТО І ЩО РОБИТИМЕ НА АЕРОДРОМІ

Інтригу геть. Там буде рости соя. Принаймні так сказав директор комунального підприємства Володимир Шелембін, призначений на цю посаду на початку року.

 

Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка 8

За словами Володимира Шелембина, соєю засіють яр, мовляв, поки ще не пізно. Але у деталі вдаватися не захотів. Говорить – побоюється телефоном про це спілкуватися, хоча інформацією володіє. Тому маємо чекати понеділка (30 травня), коли міський голова вийде з відпустки і разом зможуть обговорити це питання.

До речі, комунальне підприємство, яке не зміг згадати голова і якому передали землі аеродрому, називається "Роздрібно-торгівельно-закупівельна база громадського харчування". І серед довгого переліку послуг цього комунального підприємства справді є виробництво, переробка, зберігання та реалізація сільськогосподарської продукції, закупівля її у населення.

“Це наше комунальне підприємство, яке займається обробкою землі згідно із Законом України, що на один рік здається земля в оренду під 8 відсотків, – коментує Богдан Станіславський. – В нас уже було кілька сесій та прийнято купу рішень на сотні гектарів землі на оранку. Наше діло отримати 8 відсотків вартості оренди землі, ми не вникаємо у господарську діяльність. Проводиться інвентаризація землі, проводиться первинна документація де немає і потім передається у найм”.

І це дивно.

По-перше, міська рада не може не вникати у господарську діяльність, бо "Роздрібно-торгово-закупівельна база громадського харчування" - це комунальне підприємство і має негативні прибутки.

Даних про роботу за 2021 рік немає, але Інформатор готує чимало запитів, щоправда, відповіді доведеться почекати.

Однак на Опендатабот є дані про фінансову звітність КП "Роздрібно-торговельно-закупівельна база громадського харчування" за 2020 рік: чистий прибуток підприємства становив - 158 тисяч 300 грн. Тобто підприємство було збитковим.

 

Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка 9

Друге, аеродром малої авіації десятиліттями займався пілот-коломиянин Ігор Табанюк. Після авіатрощі, в якій загинув Ігор 28 липня 2021 року, питання що буде з аеродромом зависло.

Виявилося, що через півтора місяці після загибелі Ігоря Табанюка у вересні 2021 року Коломийська міська рада створила комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Коломия". А директором нового КП призначила нам уже відомого Володимира Шелембина. Тобто Володимир є директором двох комунальних підприємств, які, за дивним збігом, сьогодні стали взаємопов'язаними.

 

Що сталося з аеродромом малої авіації в Коломиї після загибелі Ігоря Табанюка 10

Але Інформатора цікавить інше: чи свідчать такі дії влади про початок кінця малої авіації у Коломиї? Що буде на розораній землі і чи виграє від цього місто? Хто з депутатів підтримав таке рішення і чому все ж таки не запитали думки городян, адже Богдан Станіславський та його чимала фракція "Самопоміч" позиціонують себе як команда, яка готова до діалогу з громадою.

Наразі реєстри рішень міської ради закриті, а коментарі влади малоінформативні. Більше даних можна отримати із відповідей на інформаційні запити.

Проте наше розслідування триває. Подробиці чекайте на сайті Інформатор Коломия.

Якщо серед наших читачів є активісти, які допомагали Ігорю Табанюку відновлювати та утримувати аеродром малої авіації, зателефонуйте нам за телефоном 067 348 2272 або пишіть на електронну пошту kl.informator@gmail.com.

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

 

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.