Що робити, якщо в особистому кабінеті на AliExpress зникли попередні замовлення

Читать на русском

Зникнення історії замовлень може мати різні причини, тож і методи вирішення проблеми будуть різними

Читать на русском
Що робити, якщо в особистому кабінеті на AliExpress зникли попередні замовлення
Фото: mastercard.ua

Зникнення історії замовлень може мати різні причини, тож і методи вирішення проблеми будуть різними

Якщо в вашому особистому кабінеті на AliExpress історія оплачених замовлень не відображається, а список покупок порожній, це може бути результатом змін в інтерфейсі сайту. Але найчастіше причина в тому, що ви зайшли в інший обліковий запис. Наприклад, раніше ви реєструвалися через Facebook, а потім створили новий обліковий запис за допомогою пошти. Або ви самі випадково видалили інформацію. Що робити в такому випадку?

Якщо відбулись зміни в інтерфейсі

Як зазначають експерти сайту aliexpert, платформа не стирає історію ваших замовлень. Зазвичай їх можна знайти за одним із двох посилань: 

Також можна увійти до свого кабінету AliExpress, після чого покликати на пункти меню зліва (типу платежу, повідомлення тощо). Після цього повернутися до розділу Orders. І іноді після таких маніпуляцій замовлення знову з’являються на потрібній сторінці.

Якщо ви зайшли не в той обліковий запис

Згадайте, за якими даними був зареєстрований старий профіль. Можливо, ви використовували іншу електронну пошту або швидкий вхід через соціальну мережу. Якщо згадати не виходить, можна спробувати зробити так: 

  • Зайдіть у свою пошту, на яку надходили листи про статуси замовлень на Аліекспрес. Знайдіть та скопіюйте номер замовлення. 
  • Перейдіть на сторінку підтримки та зв'яжіться з оператором AliExpres. Спілкування буде англійською, якщо його не знаєте, то скористайтесь гугл-перекладачем. 
  • Опишіть свою ситуацію і поясніть, що ви забули дані для входу на старий обліковий запис. Скажіть, що такий номер замовлення це одна з покупок через цей профіль. У більшості випадків оператор повинен допомогти знайти старий профіль або хоча б підказати, які дані використовувалися для нього. 

Якщо ви стерли замовлення зі списку

Тоді їх буде розміщено на сторінці “Віддалені замовлення”. Щоб знайти цей розділ: 

  • Перейдіть у Всі мої замовлення на AliExpress; 
  • Знайдіть там пункт Deleted Orders і клацніть на нього. 

Раніше Інформатор повідомляв, що жителі росії більше не можуть замовляти дрони на китайському торговельному майданчику AliExpress.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.