Що робити, якщо Укрпошта загубила посилку з AliExpress

Якщо ви не зможете урегулювати конфлікт на рівні Укрпошти, доведеться йти в суд

Посилки на Укрпошті
Посилки на Укрпошті

Якщо Укрпошта загубили посилку з AliExpress, слід звертатися до поштового відділення, у якому ви мали отримати посилку, та написати заяву про втрату поштового відправлення. Вам мають надати відповідь протягом 30 днів. Якщо Укрпошта не поверне вам посилку, доведеться вирішувати конфлікт у суді. 

Якщо посилка відстежувалась до кінцевого відділення (пункту отримання замовником), ви прийшли туди, але її не виявилось, винні працівники відділення. Якщо вашу посилку вручили, то зазвичай ви отримаєте статус «Відправлення вручено особисто: Укрпошта». Загубитись у відділенні посилка може з таких причин:

  • Її вкрали працівники відділення. Це буває нечасто, але прецеденти трапляються.
  • Посилку помилково віддали іншій людині (має бути відповідний підпис про отримання).
  • Посилку вже відправили назад відправнику (у випадку з Аліекспрес – продавцю у Китай).
  • Посилка прийшла в інше відділення. Слід вимагати переадресацію, якщо це сталось через помилку, або оформити переадресацію через сайт. 
  • Посилка ще не прийшла. Отримувач помилився і використав інформацію не про ту посилку. 

У перших двох випадках відповідальність повною мірою лежить на працівниках поштового оператора, і потрібно писати заяву. У третьому – слід відкривати суперечку на AliExpress. 

Що робити, якщо загубили мою посилку на пошті?

  • Зв’яжіться з відділенням. Зверніться до відділення, у яке вам надсилали товар, або з якого ви надіслали посилку.
  • Подайте заяву про втрату відправлення. У заяві зазначте вид, категорію та номер посилки, дату та місце прийняття, а також дані відправника та отримувача, сума оголошеної цінності поштового відправлення, сума післяплати.  
  • Надайте докази оплати товару чи послуги або інші відповідні документи. Такими можуть бути скріншоти з сайту AliExpress, квитанція про оплату товару з банку, касовий чек тощо.

Якщо виявлена втрата посилки, то слід вимагати від працівника пошти складання акту. Він має бути підписаний цим працівником, керівником відділення і вами, як відправником. 

Як подати заяву на компенсацію за втрату/загублення посилки

Подайте письмову претензію на отримання компенсації за втрачену посилку. Згідно Закону про поштовий зв’язок, вам повинні компенсувати оголошену вартість посилки, яка була вказана відправником. Для цього необхідно звернутися до оператора Укрпошти і написати заяву, або оформити онлайн-заявку на розшук на сайті компанії. У заяві необхідно вказати номер накладної, контактну інформацію про відправника і одержувача. Для проведення більш докладної перевірки необхідно надати копію чека. 

Оператор поштового зв’язку повинен відповісти на вашу заяву у письмовій формі протягом місяця (30 днів). Якщо ситуацію не вдалось врегулювати з поштовим оператором безпосередньо, то залишається подати позов в суд про виплату компенсації за втрачене поштове відправлення. 

Не відшкодовуються втрачені посилки, якщо:

  • Вони підлягають вилученню та конфіскації. 
  • Були знищені внаслідок стихійного лиха. 
  • При пошкодженні внаслідок порушення правил про обмеження в пересилці предметів. 
  • Заявка подана через 6 місяців після того, як посилка надійшла у поштове відділення

Раніше Інформатор повідомляв, як замовити доставку з AliExpress через Укрпошту

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube