«За моєю оцінкою, я не думаю, що ми досягнемо тут прориву, доки президент [ред. - Трамп] і президент Путін не будуть взаємодіяти безпосередньо з цього питання.»
Трек «Боляче» — про ті стосунки, які давно мали б залишитися в минулому, але вперто не йдуть із голови. Про людей, які вже ніби відпустили, але ловлять себе на думці, що досі болить. Для тих, хто сміється на зустрічах, але подумки все одно шукає її очі. Хто робить вигляд, що забув, — але пам’ятає.
Варто звертатися в службу підтримки банку, який видав картку
На сайті відгуків про роботу банків користувач поскаржився, що за кордоном двічі безрезультатно намагався зняти готівку з картки monobank. Банкомат списував кошти, але не видавав готівки. У monobank пояснили, к треба діяти в таких ситуаціях.
“За останній тиждень вже двічі сталася ситуація, коли я намагався зняти готівку в банкоматі за кордоном, з мене списують гроші, банкомат видає помилку і не видає готівку — в результаті ні грошей готівкою, ні грошей на рахунку. Спочатку (після першого разу) подумав на місцевий банк, але той факт, що це були два різних банкомати і те, що з картки іншого банку все працює без будь-яких помилок, ці факти викликають певні сумніви у версії, що щось не так з місцевим банком. Підтримка, яка на мій запит, що мені робити, пропонує піти спробувати в іншому банкоматі (як я можу це зробити, якщо мої гроші списали з картки і не повернули?) і каже, що мені потрібно чекати від двох тижнів до двох з половиною місяців, теж розчарувала. Внаслідок якихось помилок у роботі у мене ні грошей на картці, ні грошей готівкою, і мені потрібно якось перетерпіти кілька місяців без крупної суми грошей (котру я мабуть знімав не просто бо мені так захотілося, а щоб терміново щось сплатити), поки це питання вирішується. Дуже сподіваюсь що колись мені повернуть мої гроші”, - пише клієнт.
Представник monobank відповів, що в такому випадку варто звертатися в службу підтримки банку, який видав картку. Цей банк надсилає запит по операціях до банку, якому належить банкомат. Очікується, що цей банк поверне кошти в термін до 12 днів з моменту спроби зняття. Якщо ж цей банк не зробить повернення на карту клієнта в зазначений термін — банк-емітент картки подасть документи в платіжну систему для оскарження цих транзакцій.
Як раніше повідомляв Інформатор, у додатку Monobank тепер можна подивитись, де працюють термінали.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.