У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
Варто звертатися в службу підтримки банку, який видав картку
На сайті відгуків про роботу банків користувач поскаржився, що за кордоном двічі безрезультатно намагався зняти готівку з картки monobank. Банкомат списував кошти, але не видавав готівки. У monobank пояснили, к треба діяти в таких ситуаціях.
“За останній тиждень вже двічі сталася ситуація, коли я намагався зняти готівку в банкоматі за кордоном, з мене списують гроші, банкомат видає помилку і не видає готівку — в результаті ні грошей готівкою, ні грошей на рахунку. Спочатку (після першого разу) подумав на місцевий банк, але той факт, що це були два різних банкомати і те, що з картки іншого банку все працює без будь-яких помилок, ці факти викликають певні сумніви у версії, що щось не так з місцевим банком. Підтримка, яка на мій запит, що мені робити, пропонує піти спробувати в іншому банкоматі (як я можу це зробити, якщо мої гроші списали з картки і не повернули?) і каже, що мені потрібно чекати від двох тижнів до двох з половиною місяців, теж розчарувала. Внаслідок якихось помилок у роботі у мене ні грошей на картці, ні грошей готівкою, і мені потрібно якось перетерпіти кілька місяців без крупної суми грошей (котру я мабуть знімав не просто бо мені так захотілося, а щоб терміново щось сплатити), поки це питання вирішується. Дуже сподіваюсь що колись мені повернуть мої гроші”, - пише клієнт.
Представник monobank відповів, що в такому випадку варто звертатися в службу підтримки банку, який видав картку. Цей банк надсилає запит по операціях до банку, якому належить банкомат. Очікується, що цей банк поверне кошти в термін до 12 днів з моменту спроби зняття. Якщо ж цей банк не зробить повернення на карту клієнта в зазначений термін — банк-емітент картки подасть документи в платіжну систему для оскарження цих транзакцій.
Як раніше повідомляв Інформатор, у додатку Monobank тепер можна подивитись, де працюють термінали.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.