"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Клієнти в першу чергу оцінюють роботу веб-сайту візуально. Привернути увагу покупця можна кількома способами
Присутність у мережі вкрай важлива для просування та розвитку бізнесу, тому всі торгові компанії потребують створення інтернет магазину. Але велика кількість майданчиків викликає іншу проблему — складніше привернути увагу відвідувача і підштовхнути його до здійснення покупки.
Фахівці компанії «Червоний Хамелеон» допомагають розібратися, як зацікавити потенційного клієнта з перших хвилин відвідування веб-сторінки.
Ринок товарів та послуг у мережі постійно зростає. Кожному підприємцю непросто працювати за умов жорсткої конкуренції. Вкладаючи кошти у створення та просування сайту, кожен власник магазину бажає якнайшвидше отримати віддачу у вигляді високих продажів.
Важливо розуміти, що клієнти в першу чергу оцінюють роботу веб-сайту візуально. Привернути увагу покупця можна кількома способами.
Більше інформації про те, як правильно організувати торгівлю в інтернеті, можна дізнатись у статті.
Часто власники інтернет-магазинів скаржаться, що за наявності привабливого сайту не спостерігають бажаної кількості продажів. Причина найчастіше криється у технічних несправностях. Якщо коректно не працюють кнопки реєстрації, авторизації, кошика, клієнти розчаровані в роботі сайту.
Багато віртуальних магазинів втрачають частину продажу через неписьменне розміщення кнопки «Купити». Якщо її розмістити у кінці сторінки або зробити невиразною, клієнт може просто не побачити потрібну опцію. Слід зробити кнопки кошика та покупки максимально помітними. Важливо правильно налаштувати надсилання електронного листа для підтвердження покупки.
Якщо клієнт не купив товар при першому відвідуванні, не потрібно одразу списувати його з рахунків. Грамотно налаштована функція нагадування (реклама, пропозиція додаткової знижки, промокод, інформація про товар у кошику) підбурює споживача до оформлення замовлення.