Що насамперед привертає увагу покупців в Інтернеті

Клієнти в першу чергу оцінюють роботу веб-сайту візуально. Привернути увагу покупця можна кількома способами

Жінка шукає інформацію в Інтернеті
Що насамперед привертає увагу покупців в Інтернеті

Присутність у мережі вкрай важлива для просування та розвитку бізнесу, тому всі торгові компанії потребують створення інтернет магазину. Але велика кількість майданчиків викликає іншу проблему — складніше привернути увагу відвідувача і підштовхнути його до здійснення покупки.

Фахівці компанії «Червоний Хамелеон» допомагають розібратися, як зацікавити потенційного клієнта з перших хвилин відвідування веб-сторінки.

Як зробити сайт привабливим для клієнта

Ринок товарів та послуг у мережі постійно зростає. Кожному підприємцю непросто працювати за умов жорсткої конкуренції. Вкладаючи кошти у створення та просування сайту, кожен власник магазину бажає якнайшвидше отримати віддачу у вигляді високих продажів.

Важливо розуміти, що клієнти в першу чергу оцінюють роботу веб-сайту візуально. Привернути увагу покупця можна кількома способами.

  • Приємний сторінки дизайн. Слід вибрати гармонійне поєднання кольорів, підібрати простий сприйняття шрифт, додати красиві зображення. У цьому плані головне не переборщити. Надмірна кількість графіки, реклами, спливаючих вікон відлякує відвідувача.
  • Швидкість переміщення між сторінками. Потенційний клієнт бажає за кілька хвилин дослідити роботу сайту. Люди не хочуть чекати кілька секунд для відкриття посилань або переміщення між сторінками.
  • Наявність важливої інформації для покупця. Інтернет-магазину, який не надав детального опису товарів, фото продукції в різних ракурсах, не варто розраховувати на добрі продажі. Важливо додати додатковий контент (наприклад, статті для блогу), корисний для клієнтів.
  • Унікальні пропозиції. Індивідуальні рекомендації щодо продуктів, що ґрунтуються на історії переглядів покупців або попередніх покупках, можуть привернути увагу та підвищити ймовірність здійснення продажу. Постійні акції, розпродажі, знижки з промокодів сприяють підвищенню торгівлі.

Більше інформації про те, як правильно організувати торгівлю в інтернеті, можна дізнатись у статті.

Невидимі для ока баги: що відштовхує покупців

Часто власники інтернет-магазинів скаржаться, що за наявності привабливого сайту не спостерігають бажаної кількості продажів. Причина найчастіше криється у технічних несправностях. Якщо коректно не працюють кнопки реєстрації, авторизації, кошика, клієнти розчаровані в роботі сайту.

Багато віртуальних магазинів втрачають частину продажу через неписьменне розміщення кнопки «Купити». Якщо її розмістити у кінці сторінки або зробити невиразною, клієнт може просто не побачити потрібну опцію. Слід зробити кнопки кошика та покупки максимально помітними. Важливо правильно налаштувати надсилання електронного листа для підтвердження покупки.

Якщо клієнт не купив товар при першому відвідуванні, не потрібно одразу списувати його з рахунків. Грамотно налаштована функція нагадування (реклама, пропозиція додаткової знижки, промокод, інформація про товар у кошику) підбурює споживача до оформлення замовлення.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube