"Ми використовуємо всі засоби для захисту нашої країни, тому ми не будемо вдаватися в деталі. Але ми просто даємо зрозуміти, що ми здатні та можемо відповісти"
"І поки весь світ чекає на диво від Трампа, дай Бог, ми з вами маємо не чекати, ми маємо не втрачати стійкості. Ми маємо пахати. Треба працювати кожен день, всім народом на стійкість всієї держави. Порізно виграти у цій битві просто неможливо"
Сонце увійде в активний і заповзятливий знак Стрільця: підвищиться наш ентузіазм, енергійність, бажання діяти, змінювати своє життя
Артист презентував нове музичне відео «7000 АЛЛО» у якому постав у стильних образах, зовсім незвичних для свого іміджу. Ця робота стала фундаментом для нового творчого напрямку виконавця.
Українцям надсилають повідомлення нібито від імені бренду Eva
Протягом кількох останніх днів українці почали отримувати розсилку повідомлень до месенджерів нібито від мережі косметичних магазинів Eva. У них говорилося про призовий виграш та грошову винагороду користувача. Проте, всі ці повідомлення виявилися фейковими, а ресурс, з якого йшлося розсилання - шахрайським.
Про це повідомляє Інформатор із посиланням на офіційну заяву компанії Eva.
У месенджери українцям стали надходити посилання з інформацією про масштабний розіграш подарунків зі слоганом "Здійсни свою мрію з Eva".
Фішинговий сайт не має нічого спільного з оригінальним сайтом бренду – у нього інший домен. Але користувачі не особливо звертають увагу на такі деталі, сприймаючи пропозицію взяти участь у розіграші як маркетинговий хід самого бренду.
Тим більше, що вся історія відбувається у період зимових свят та традиційних новорічних подарунків.
Потрапивши на сайт, користувач отримує пропозицію поширити посилання серед своїх близьких, друзів та колег. Начебто такі умови беруть участь у конкурсі, і все це виглядає як частина маркетингу косметичного бренду.
За умовами "акції" потрібно надіслати повідомлення 10 людям або в три чати, щоб отримати приз. Насправді жодного розіграшу немає, а інструмент посилань необхідний шахраям, щоб отримати доступ до даних максимальної кількості користувачів.
"Національна мережа магазинів EVA (ТОВ «РУШ») заявляє, що не має жодного відношення до вебсайту, що розповсюджує неправдиву інформацію про опитування та розіграш грошових призів, які нібито проводяться EVA", - йдеться в повідомленні.
У компанії також заявили, що акцію не проводили ні в мережі, ні у роздрібних магазинах. Там вживають заходів та готують заяву до Нацполіції.
"На жаль, шахраї шукають можливості використати відомий бренд, який користується довірою 8 мільйонів українських покупців щодня, у своїх зловмисних цілях", - наголосили представники бренду.
У компанії нагадали, що інформація про всі поточні акції опублікована на сайті - eva.ua.
Для довідки. Фішинг – (від англійської – рибалити) вид інтернет-шахрайства, метою якого є отримання доступу до конфіденційних даних користувачів – логінів та паролів.
Це досягається шляхом проведення масових розсилок електронних листів від імені популярних брендів, а також особистих повідомлень усередині різних сервісів, наприклад від імені банків або всередині соціальних мереж.
Раніше Інформатор повідомляв, що шахраї створили фейкову "Дію" на Android.
Також ми писали, що криптошахраї крадуть біткоїни у власників iPhone через додатки для знайомств.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.