Правоохоронці закликають громадян мислити критично та обдумувати всі свої дії, аби не потрапити в тенета шахраїв
Поліція Сумщини застерігає: шахраї видають себе за працівників банку. Двоє мешканців області втратили свої заощадження з банківських карток, довірившись невідомим особам, які у телефонних розмовах назвалися працівниками служби фінмоніторингу банків.
П’ятдесятирічній жительці Роменського району зателефонував невідомий, який назвався працівником фінмоніторингу банку, і повідомив, що банківську картку жінки заблоковано та, для її розблокування, громадянці потрібно оновити власні дані. Погодившись, жінка повідомила невідомій особі дані своїх банківських карток та CVV-коди до них, а згодом з’ясувала, що з її банківських рахунків зникли гроші в сумі близько 70 тисяч гривень.
За аналогічною злочинною схемою втратив більше 5 тисяч гривень 50-річний мешканець обласного центру, назвавши невідомому по телефону конфіденційну інформацію про власну банківську картку. У поліції відкрили кримінальні провадження за ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України та розпочали слідчі дії. Правоохоронці закликають громадян мислити критично та обдумувати всі свої дії, аби не потрапити в тенета шахраїв.
У межах кампанії #ШахрайГудбай Мінсоцполітики разом із Нацбанком, Кіберполіцією та Держспецзв'язку ділиться порадами, як розпізнати шахраїв і не потрапити в пастку. Інформатор наводить основні правила захисту від телефонних шахраїв ваших банківських карток.
Якщо телефонує працівник банку, скажіть, що ви зараз перетелефонуєте самостійно на офіційний номер банку, який зазначений на платіжній картці.
Припиніть розмову, якщо:
Шахрай може:
Раніше інформатор писав, як захистити вашу банківську картку. Конкретні рекомендації читайте за посиланням.