Розкіш із запахом крові. Подоляк різко відреагував на витівку Louis Vuitton

Радник ОП України Михайло Подоляк дав свою оцінку ролику Louis Vuitton з кольорами та символікою Росії

Розкіш із запахом крові. Подоляк різко відреагував на витівку Louis Vuitton
Подоляк різко відреагували на витівку Louis Vuitton

Елітний бренд одягу Louis Vuitton використав у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії.

Так в Офісі президента відреагували на новий відеоролик Louis Vuitton. Зорема свій допис у Twitter опублікував Михайло Подоляк.

"Вже більше року Росія вбиває українців у Європі, використовуючи триколор і свастику V/Z. Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?" - написав Подоляк.

 

Що не так із новим рекламним роликом Louis Vuitton

Модний дім Louis Vuitton, представляючи нову жіночу колекцію на Тижні моди у Парижі, потрапив у скандал. Все через відеоролик, у якому бренд показав кольори та символіку окупантів. Радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк наголосив, що такі дії всесвітньо відомого бренду під час війни в Україні неприпустимі.

Примітно, що модний дім Louis Vuitton випустив рекламу, використавши червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V, яка вже стала символом російсько-української війни.

Нагадаємо, Національне агентство з питань запобігання корупції внесло французьку корпорацію "Ашан" у перелік міжнародних спонсорів війни. Це сталося після оприлюдненої інформації про те, що компанія фінансує війну і сприяє мобілізації в Росії. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.  

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube