«Я підтверджую це! Постачання зброї через Ясьонку повернулися на минулий рівень»
«Коли збираєш незнайомих людей на знімальному майданчику, де має виникнути справжня «спільна хімія», важливо дати кожному можливість відчути іншого. Саме тому ми разом сідали на один килим, уважно спостерігали за собою й один за одним. Торкалися один одного. І навіть знімали одяг. Усе проходило як групова терапія, після якої ми стали ближчими, як одне ціле. Це був справжній обмін енергією, і саме цей момент ми зафільмували в кліпі», – зауважив співак.
Радник ОП України Михайло Подоляк дав свою оцінку ролику Louis Vuitton з кольорами та символікою Росії
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використав у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії.
Так в Офісі президента відреагували на новий відеоролик Louis Vuitton. Зорема свій допис у Twitter опублікував Михайло Подоляк.
"Вже більше року Росія вбиває українців у Європі, використовуючи триколор і свастику V/Z. Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?" - написав Подоляк.
For over a year, RF has been slaughtering Ukrainians in Europe using the tricolor & V/Z swastika. An elite fashion house focused on "Russian nouveau riche" chose to publicly toy with the symbols of aggression.
— Михайло Подоляк (@Podolyak_M) March 5, 2023
Luxury smells better when it's drenched in blood, right @LouisVuitton? pic.twitter.com/I5lZ90n6RC
Модний дім Louis Vuitton, представляючи нову жіночу колекцію на Тижні моди у Парижі, потрапив у скандал. Все через відеоролик, у якому бренд показав кольори та символіку окупантів. Радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк наголосив, що такі дії всесвітньо відомого бренду під час війни в Україні неприпустимі.
Примітно, що модний дім Louis Vuitton випустив рекламу, використавши червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V, яка вже стала символом російсько-української війни.
Нагадаємо, Національне агентство з питань запобігання корупції внесло французьку корпорацію "Ашан" у перелік міжнародних спонсорів війни. Це сталося після оприлюдненої інформації про те, що компанія фінансує війну і сприяє мобілізації в Росії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.