«Я підтверджую це! Постачання зброї через Ясьонку повернулися на минулий рівень»
Памʼять про нашу історію – меч в руках кожного, хто її знає. Скільки жахів переживали покоління українців від того самого ворога, що і зараз? Скільки ці кати намагались стерти згадки про свої вчинки? Правда про ті події – попередження про майбутнє, яке несе нам супротивник. Але вона ж – джерело сили для того, хто готовий дати відсіч.
Радник ОП України Михайло Подоляк дав свою оцінку ролику Louis Vuitton з кольорами та символікою Росії
Елітний бренд одягу Louis Vuitton використав у своїй рекламі червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V. Така витівка є грою з символами агресії.
Так в Офісі президента відреагували на новий відеоролик Louis Vuitton. Зорема свій допис у Twitter опублікував Михайло Подоляк.
"Вже більше року Росія вбиває українців у Європі, використовуючи триколор і свастику V/Z. Елітний будинок моди, орієнтований на "російських багатіїв", вирішив публічно пограти з символами агресії. Розкіш пахне краще, коли вона облита кров'ю, чи не так, Louis Vuitton?" - написав Подоляк.
For over a year, RF has been slaughtering Ukrainians in Europe using the tricolor & V/Z swastika. An elite fashion house focused on "Russian nouveau riche" chose to publicly toy with the symbols of aggression.
— Михайло Подоляк (@Podolyak_M) March 5, 2023
Luxury smells better when it's drenched in blood, right @LouisVuitton? pic.twitter.com/I5lZ90n6RC
Модний дім Louis Vuitton, представляючи нову жіночу колекцію на Тижні моди у Парижі, потрапив у скандал. Все через відеоролик, у якому бренд показав кольори та символіку окупантів. Радник керівника Офісу президента Михайло Подоляк наголосив, що такі дії всесвітньо відомого бренду під час війни в Україні неприпустимі.
Примітно, що модний дім Louis Vuitton випустив рекламу, використавши червоний, синій та білий кольори, а також латинську літеру V, яка вже стала символом російсько-української війни.
Нагадаємо, Національне агентство з питань запобігання корупції внесло французьку корпорацію "Ашан" у перелік міжнародних спонсорів війни. Це сталося після оприлюдненої інформації про те, що компанія фінансує війну і сприяє мобілізації в Росії.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.