Рекламний медіаринок в Україні цьогоріч зросте на 33% – прогноз Всеукраїнської рекламної коаліції

Згідно з дослідженням, обсяг ТБ-реклами виросте на 58%, до 6,1 млрд грн

Рекламний ринок
Рекламний ринок

У 2024 року рекламний медіаринок в Україні, порівняно з 2023 роком, зросте на 33%, до 29,8 млрд грн, повідомляє Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК). Перше півріччя 2024 виявилося сприятливим для рекламних інвестицій і тому індустрія налаштована оптимістично. 

Згідно з дослідженням, обсяг ТБ-реклами виросте на 58%, до 6,1 млрд грн. Цьогоріч на ТБ повернулися майже всі рекламодавці з довоєнного ТОП50, що сприяло зростанню ринку в межах прогнозованого відновлення. Зазначається, що результатами першого півріччя категорія «фарма» вже менше 45%, що є ознакою пожвавлення ринку через збільшення кількості рекламодавців в цілому. Певне занепокоєння викликає фактор «блек-аутів», але перша хвиля відключень прийшлась на рекламний «не сезон» на ТБ, тому все обійшлось і не призвело до скорочення раніше заявлених бюджетів. Реклама у Digital ТБ має зрости на 78% до 800 млн грн.

Реклама в пресі у цьому році може зрости на 8% до 387 млн грн. Згідно із повідомленням, що хоча реклами у видавничих проєктах стає більше, видавці наразі не готові суттєво переглядати свої прогнози на 2024 рік саме через нестабільність та важкість прогнозування.
У 2024 році ріст ринку радіо-реклами очікується на рівні 30%, що дозволить вперше в історії цього медіа перетнути позначку в 1 млрд грн. Станом на перше півріччя 2024 року, ринок знову перевершує всі очікування.

Реклама OOH Media зросте у 2024-му на 43% до 4,7 млрд грн. Обсяг реклами у Digital (Internet) Media може зрости на 22%, до 16,8 млрд грн.

Рекламний медіаринок України у 2022 році упав на 63%, порівняно з 2021 роком, а ринок реклами в пресі та на ТБ обвалився на 81%, підрахували в ВРК. Одна з вагомих причин падіння – те, що загальнонаціональні канали з 25 лютого 2022 року задіяні в виробництві телемарафону «Єдині новини» та не можуть продавати рекламу.

Відновленню ринку сприяло те, що на початку 2023-го «1+1 медіа» та StarLightMedia створили канали-дублери своїх флагманських ресурсів – ICTV2 та «1+1 Україна». Обидві медіагрупи неформально обʼєднані в неофіційний рекламний альянс і продають рекламу разом.
У 2023 році рекламний медіаринок в Україні, порівняно з 2022-м, виріс на 77%, до 21,6 млрд грн. Торік найбільше виріс ринок радіореклами – на 160%, до 865 млн грн.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube