Найбільше випадків порушень законодавства про рекламу — у м. Києві, Дніпропетровській, Харківській та Полтавській областях
Українська мова в рекламі — це законодавча вимога. За перше півріччя 2025 року Держпродспоживслужба зафіксувала 458 випадків порушень мовного законодавства у сфері реклами. Це — найбільший показник серед усіх видів порушень у цій сфері. Про це 4 серпня повідомляє Держпродспоживслужба.
Найбільше випадків — у м. Києві, Дніпропетровській, Харківській та Полтавській областях.
“Нагадуємо. що відповідно до статті 6 Закону України “Про рекламу”, реклама на території України має бути державною мовою. Порушення цієї норми тягне за собою відповідальність у вигляді штрафних санкцій. Якщо ви виявили рекламу, що не відповідає мовному законодавству — звертайтесь до Держпродспоживслужби у вашому регіоні”, - йдеться в повідомленні Держпродспоживслужби.
За наявності інформації про порушення в сфері реклами, просять направити офіційне звернення в Держпродспоживслужбу зручним для вас способом: