Продали квитків на 10 мільйонів, але Клавдія Петрівна не побачить таких грошей

Організатор концертів Дмитро Феліксов пояснив, у чому вони добряче промахнулися

Klavdia Petrivna
Підготовка до двох шоу в столиці почалась в березні цього року

В останні дні літа співачка Klavdia Petrivna (Клавдія Петрівна) відіграла два шоу в столичному "Палаці Спорту". Концерти відвідали 16 тисяч глядачів. Подібних показників не було в більш досвідчених артистів. Клавдія Петрівна ж, для прикладу, увірвалася в українську музичну індустрію лише рік тому.

За підрахунками видання Forbes, дохід від продажу квитків на концерти становив близько 10 млн грн. Утім, виявилось – заробити грошей не вдалося. Про це виданню LIGA.Life розповів Дмитро Феліксов. Він є співзасновником Origin Team, компанії, яка разом із командою Соломії Опришко (справжнє ім’я 19-річної співачки) та лейблом Nebo Music організовували виступи Klavdia Petrivna.

Організація виступів такого масштабу – перший досвід для Origin Team після початку повномасштабної війни. Тож при плануванні концертів Клавдії Петрівни у бюджет вони закладали старі розцінки. Це стало однією з передумов низьких фінансових результатів.

"Ми орієнтувалися на попередній досвід і так добряче промахнулися, коли виявили, що значна кількість підрядників, з якими співпрацюємо, вивезли частину обладнання в Європу. Те, що колись коштувало умовно долар, зараз вартувало півтора-два. Це підвищило вартість технічного забезпечення і було досить неочікувано для нас".

Зросли ціни не лише на це – подорожчала оренда концертного майданчика (найбільшого на цей час в столиці) та зросли транспортні витрати. Попри все це, організатори намагалися не сильно себе обмежувати. Були створені модні образи, найнято танцівників, залучили постановника шоу Арсена Перова. Також на сцену вийшли запрошені гості, зокрема, Артем Пивоваров та Маша Кондратенко.

"Специфіка самого проєкту полягала якраз у тій швидкості, з якою ми рухалися. А швидкість потребує енергії та, в цьому випадку, грошей. Думаю, якщо зараз мати технічний райдер і зробити цю подію ще раз, то можна й оптимізувати витрати, й трохи підняти середню вартість квитка… Погана новина в тому, що будь-яка комерційна діяльність має приносити гроші. Хороша – разом із Nebo Music нам вдалося зробити яскраву подію, яка отримала широкий суспільний резонанс. Зараз у нас є певне стратегічне бачення наступних кроків. Можна вважати, що це була перша важлива сходинка становлення артиста – і ми її взяли", – заявив Дмитро Феліксов.

Дмитро Феліксов та Klavdia Petrivna. Фото: Facebook/Dmytro.Felixov
Дмитро Феліксов та Klavdia Petrivna. Фото: Facebook/Dmytro.Felixov

Дмитро Феліксов також є CEO компанії concert.ua. Так, за оцінкою фахівця, восени цього року кількість глядачів на концертах зрівняється з показниками до повномасштабної війни. Цьогоріч українські артисти почали одні за одними збирати "Палаци Спорту": Артем Пивоваров, Макс Барських, Klavdia Petrivna. Попереду – Надя Дорофєєва (DOROFEEVA), 30-та річниця гурту "Океан Ельзи", концерт KOLA та інші масштабні заходи.

"Можливо не до всіх, але до українських артистів зараз рівень інтересу з боку глядачів вищий, ніж у період до 2022 року. Причини різні, але факт у тому, що зараз українською музикою та виконавцями цікавляться більше… Зараз люди сприймають події як ліки. Вони визначають для себе це на рівні фізичної необхідності, коли треба перезавантажитися, щоб далі діяти. Цей ескапізм і є головною мотивацією серед глядачів, які ходять на події, як концертні, так і театральні", – зауважив Феліксов.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений користувачем @klavdia_petrivna

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube