У ПриватБанку запевняють, що просили чоловіка надати інформацію/документи щодо зарахування коштів (11 500 гривень) за операцією для зняття обмежень з рахунків, але цього не було зроблено
Чоловік отримав 11 500 тисяч гривень за продаж активів на криптобіржі Binance. Однак ПриватБанк заблокував рахунки, тож він вимагає фінустанову зняти обмеження. Про це йдеться у рішенні Березнівського районного суду Рівненської області, опублікованому 16 вересня 2024 року.
04.12.2023 року на акаунт чоловіка на криптовалютній біржі "Binance" надійшло повідомлення про те, що покупець розмістив замовлення на купівлю криптовалюти. Відтак, ним був здійснений продаж власної криптовалюти 302,93 USDT за 11 500 гривень покупцеві, ордер виконаний і відповідно закритий біржею "Binance". Громадянин не перевірив ім'я платника по цьому переказу, адже вже не перший раз здійснював продаж своїх активів USDT і завжди ці операції проходили без жодних проблем. Після зарахування цих коштів на банківську картку, відкриту в АТ КБ "ПриватБанк", рахунок заблокували.
11.12.2023 року чоловік звернувся до ПриватБанку за роз'ясненнями причини блокування його рахунків і з вимогою їх розблокування. Не отримавши, жодної відповіді подав заяву до поліції про відкриття кримінального провадження із вчинення щодо нього протиправних дій за ознаками ст. 190 (шахрайство) Кримінального кодексу України, покупцем криптовалюти. Йому надали довідку про розгляд заяви згідно з якою, слідством встановлено, що банківську картку було заблоковано через звернення до АТ КБ "ПриватБанк" особою, яку він не знає. Крім вищезазначеного рахунку банківської картки для соціальних виплат, також заблоковані й інші банківські рахунки.
Співробітник банку повідомив, що чоловіку потрібно надати банку інформацію/документи щодо зарахування коштів (11 500 гривень) за операцією. Без необхідних документів, які підтверджують походження коштів - обмеження знято не буде.
"Легітимність платежів по криптовалюті не може бути підтверджена, тому що не збігається ПІБ відправника та отримувача, віднесення клієнта до списку осіб, що мають обмеження в банківському обслуговуванні - правомірне. З цієї причини були розірвані ділові відносини 27.03.2024 року - операції, які підпадають під фінансовий моніторинг. Була написана заява на видачу залишків в касі і кошти були видані, всі кошти клієнта зібрані на рахунку 2909 для подальшої виплати в касі. Нині у клієнта немає активних рахунків і коштів в ПриватБанку", - заявили у фінустанові.
Суд відмовив чоловіку в задоволенні позову. В матеріалах справи відсутні належні та допустимі докази неправомірних дій банку.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.