Банк запрошує підприємців протестувати зміни
Фізичні особи підприємці, які використовують функції додатка чи вебверсії "Приват24 для бізнесу", можуть протестувати зміни. Про корисні оновлення розповідає РБК.
Перед тестуванням варто оновити додаток:
Спрощено навігацію до переліку пов'язаних компаній. Тепер з головної сторінки можна переглянути доступні компанії та перейти до пов'язаної компанії, а також сортувати та видаляти компанії.
На головній сторінці через кнопку "Послуги" (внизу екрана) можна перейти до відповідної послуги.
У боковому меню (три рисочки в лівому верхньому куті) доступні пункти: "Новини", "Чат онлайн", "Мапа", "Допомога і зворотний зв’язок" та "Налаштування".
Удосконалено налаштування швидких дій через ярлики на головній сторінці. Ви можете додавати або видаляти їх самостійно. Перед додаванням ярлика на робочий стіл ознайомтеся з функціоналом через підказку "i" біля кожної послуги.
Крім того, оновлена версія "Приват24 для бізнесу" доступна для темної й світлої тем.
У "Приват24 для бізнесу" підприємці можуть продавати валюту в сумі до 20 тисяч доларів в еквіваленті цілодобово (з урахуванням технічних перерв). Можна налаштувати сповіщення про початок роботи торговельної сесії банку в мобільному додатку (у меню "Налаштування" обрати "Налаштування сповіщень", а потім - "Сповіщення про торговельну сесію").
При цьому ви можете отримувати два повідомлення:
У мобільному додатку для Android (2.14.0) та iOS (2.17.0) додано заборону на російські літери "ы", "э", "ё", "ъ" під час заповнення полів платіжної інструкції "Номер платежу", "Найменування отримувача" і "Призначення платежу". У разі заповнення полів російською бізнес-клієнту відображається підказка: "Заповніть інформацію українською мовою". У меню "Довідки" можна сформувати довідки українською або англійською мовою.
У разі нестабільного Інтернету під час генерації підпису SmartID або підписання платежу додано коментар до помилки: "Нестабільне інтернет-з'єднання. Будь ласка, повторіть операцію пізніше або змініть мережу".
Тепер під час створення платежу з ярлика "Платіж собі на картку/рахунок" поле "Призначення платежу" заповнюється автоматично.
У разі перерахування коштів з поточного рахунку на картку "Ключ до рахунку" додано опис помилки: "Шановний клієнте! Перерахувати кошти на свою картку "Ключ до рахунку" неможливо. Перевірте, будь ласка, номер картки".
У той же час в вебверсії "Приват24 для бізнесу" тепер у разі тривалого вимкнення зв’язку чи електрики можна здійснювати платежі без Інтернету (ось інструкція щодо того, як здійснити платежі без Інтернету).
Відтак замовити та переглянути довідки за рахунками можна не тільки в меню "Довідки", а ще й у загальному журналі операцій на головній сторінці підприємства або в журналі гривневих платежів. У журналі операцій можна дізнатися статус замовленої довідки та за потреби зберегти її на комп’ютер чи роздрукувати.
Налаштування профілю користувача раніше розміщувалися окремо від налаштувань підприємства. Тепер у налаштуваннях підприємства додано посилання на перехід до налаштувань профілю користувача.
Раніше модуль "Закриття рахунків" було розміщено в налаштуваннях підприємства, а модуль "Відкриття рахунків" підключався окремо з каталогу послуг і розміщувався в додатковому меню на головній сторінці підприємства. Тепер посилання на модуль "Відкриття рахунків" додано поряд з модулем "Закриття рахунків" у налаштуваннях підприємства.
Як раніше повідомляв Інформатор, Приватбанк та Ощадбанк зменшили кількість відділень в Україні.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.