Приват24 запустив єдине меню для комунікацій: що це змінює

22 травня державний банк запустив у застосунку Приват 24 єдине меню «Комунікації». Тепер можна зв'язатися з банком через «Допомогу онлайн», месенджери чи напряму подзвонити до банку

Приват24
Дзвонити можна прямо з застосунку

22 травня ПриватБанк повідомив про важливе оновлення у Приват 24. Відтепер усі способи зв'язатися з банком зібрані у єдиному меню «Комунікації». 

Про це повідомила пресслужба фінустанови

Допомога online. Для тих, хто звик оперативно розв'язувати питання прямо у застосунку.

Написати у Viber або Telegram. Пишіть прямісінько у месенджери.

Дзвінок через Приват24. Як додзвонитись до банку з будь-якої точки на планеті? Просто! Телефонуйте прямо з застосунку.

А якщо ви раніше звертались до банку та залишали звернення, то в меню «Історія заявок» буде вся інформація про це.

«Якщо ви хочете пересвідчитися, що вам дійсно дзвонили з ПриватБанку, представляючись нашими співробітниками, тепер це легко зробити самостійно. Перевіряйте номер телефону та історію вхідних дзвінків від нас», - порадили у банку своїм клієнтам.

У разі, якщо телефонували не з банку, то також у будь-який спосіб можна повідомити про шахрайство.

«У меню «Комунікації» ви знайдете додаткові номери телефонів банку у меню «Контакти»; завжди актуальну Мапу відділень, банкоматів та терміналів: наші офіційні сторінки у соціальних мережах», - нагадали у фінустанові.

Для того, аби подивитися оновлену інформацію про контакти потрібно клікнути у правий кут згори у Приват 24 та обирати найзручніший канал звернень.

Інформатор розповідав про нові сервіси для українців, які зараз перебувають за кордоном.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube