Трагедія в Броварах: причини падіння вертольота не встановлені, але є версії та фактори, які могли спровокувати аварію

Читать на русском

Наразі не виключають ані технічну несправність, ані умисні дії невідомих

Читать на русском
Трагедія в Броварах: причини падіння вертольота не встановлені, але є версії та фактори, які могли спровокувати аварію
СБУ розглядають кілька версій причини трагедії

Наразі не виключають ані технічну несправність, ані умисні дії невідомих

Про причини авіакатастрофи, в якій загинули керівники МВС, говорити зарано. Для розслідування знадобиться певний час, заявив спікер командування Повітряних сил України Юрій Ігнат.

Водночас в СБУ розглядають кілька версій причини трагедії. 

В СБУ називають версії

Слідчі Служби безпеки України розпочали досудове розслідування за фактом падіння гелікоптера у Броварах Київської області. Розглядається декілька версії трагедії, повідомили в пресслужбі СБУ

Серед них:

  • порушення правил польоту;
  • технічна несправність гелікоптера;
  • умисні дії щодо знищення транспортного засобу. 

Співробітники СБУ проводять комплекс слідчо-оперативних заходів, щоб встановити всі причинно-наслідкові зв’язки і деталі трагедії, наголошують у відомстві. 

В Повітряних силах ЗСУ називають фактори

“Небо помилок не пробачає, як говорять льотчики, але про причини говорити дійсно зарано, тому що є кілька факторів, які можуть впливати на такі речі й через які може статися катастрофа”, – сказав в ефірі нацмарафону речник командування Повітряних сил ЗСУ Юрій Ігнат.

За його словами, найближчим часом буде створена державна комісія, яка розслідуватиме причини аварії. Але результатів не варто очікувати швидко: це не буде через один-два дні. 

Ігнат уточнив, що для встановлення причин катастрофи необхідно вивчити різні фактори, зрозуміти, що саме сталося. Зокрема, слухатимуть радіообмін, досліджуватимуть технічний стан вертольота.

“Це триватиме кілька тижнів мінімум. Саме технічне дослідження триває деякий час”, – пояснив Ігнат.

Він повідомив, що гелікоптер, на якому розбилося керівництво МВС, – французького виробництва.

“Це вертольоти, які передавали нам наші французькі партнери. Якщо не помиляюся, Super Puma його маркування. Зараз взагалі “крила” та літальні апарати є у всіх представників усіх силових структур – і прикордонників, і ДСНС, і МВС, і Нацгвардії. Ці вертольоти іноземного виробництва були призначені для ДСНС, для МВС, а також займалися різними спецзавданнями не тільки всередині країни, а й ближче до зони бойових дій”, – відзначив Ігнат.

Своєю чергою, радник міністра внутрішніх справ Антон Геращенко зауважив: “Гвинтокрил летів на малій висоті при поганій видимості через туман. Чи була це диверсія, несправність техніки, порушення правил безпеки, ми скоро дізнаємось”. 

Падіння гелікоптера в Броварах

18-го січня о 08:02 гелікоптер ДСНС ЕС-225 з бортовим номером 54 розбився на території дитячого садочка. Також пошкодження зафіксували в 14-поверховому житловому будинку та трьох автомобілів, що були припарковані неподалік. О 9:06 пожежу локалізували, а в 9:28 – ліквідували. 

На борту перебували дев’ятеро людей. Шестеро із них належали до оперативної групи МВС, серед яких були і члени керівництва Міністерства внутрішніх справ. Також було троє членів екіпажу ДСНС. Станом на 11:00 відомо всього про 17 людей, троє з яких – діти. Поранень зазнали 25 осіб, 10 з яких – діти.

Нагадаємо, що Зеленський відреагував на катастрофу гвинтокрила у Броварах.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.