Прибуток піде на посилення ППО: Нова пошта презентувала лінійку одягу та аксесуарів

Читать на русском

Худі, дощовики, футболки, рюкзаки, поясні сумки, піни та патчі – Нова пошта створила їх у колаборації з відомими брендами, аби зібрати 330 мільйонів гривень на проєкт “Запакуй небо – прокачай ППО”

Читать на русском
Запакуй небо – прокачай ППО
Для розробки дизайну долучилися відомі українські митці

Худі, дощовики, футболки, рюкзаки, поясні сумки, піни та патчі – Нова пошта створила їх у колаборації з відомими брендами, аби зібрати 330 мільйонів гривень на проєкт “Запакуй небо – прокачай ППО”

Для Нової пошти випуск власного мерчу на продаж – новий досвід. Партнерами та підрядниками проєкту стали відомі дизайнери, ілюстратори, виробники одягу та аксесуарів. Усе задля того, аби клієнти отримали речі найкращої якості.

“Історики кажуть: мода нічого не диктує, навпаки – вона віддзеркалює те, що відбувається у суспільстві. Нині одяг – це не лише про моду, а й про висловлення своєї позиції. Наш мерч допоможе подякувати силам ППО за їхню роботу і словами, надрукованими на речах, і гривнею. Адже весь прибуток з продажу мерчу піде на прокачку нашої протиповітряної оборони”, – розповідає Олена Плахова, директорка з управління репутацією Нової пошти.

Мерч

Для розробки дизайну долучилися відомі українські митці. Дизайн для футболок розробив художник Нікіта Тітов, відомий своїми плакатами військової тематики. Піни з символікою тимчасово окупованих міст – ілюстраторка Катерина Пілюшенко.

Для створення серії пінів та шевронів запросили відомого дизайнера Артема Гусєва. Йому ж належить ідея зобразити лелек та рядки з вірша Ліни Костенко на дощовиках.

“Працюючи над дизайном цього мерчу, я хотів підкреслити могутність та важливість сил нашої повітряної оборони через метафори — використовуючи символи та образи, з якими асоціюються воїни неба: супер-сила, боротьба зі шкідниками, захист неба, спокій. Основним образом для дизайну дощовиків я обрав лелеку — чорногуза, як символ України та водночас — символ очищення. У поєднанні з фрагментом відомого вірша Ліни Костенко “Крила” цей дощовик відтворює історію сьогодення: наші сили ППО, наче лелеки, які єдиним фронтом захищають Україну від ворогів-шкідників та оберігають житло від біди”, – каже Артем Гусєв, дизайнер.

Мерч

Дозвіл на використання поезії “Крила” особисто надала Ліна Василівна. За словами доньки письменниці, літературознавиці, культурологині Оксани Пахльовської, мета проєкту – актуальна, потрібна і шляхетна, адже це допомога силам ППО.

Виробництвом плащів та худі займається харківський бренд One Face, а поясні сумки та рюкзаки спеціально для проєкту відшив бренд GUD. Обидва встигли зарекомендувати себе на українському ринку як виробники стильних та якісних речей. До серії лімітованого мерчу найближчим часом також увійдуть шопери й прикраси. Їх Нова пошта створює разом із відомими українськими дизайнерами, чиї імена поки – таємниця.

Придбати лімітований мерч від “Нової пошти” можна на сайті. Список товарів буде оновлюватися та доповнюватися. Запакуйте себе у мерч проєкту – прокачайте ППО!

Мерч

Запакуй небо – прокачай ППО

Нагадаємо, 1 червня стартував спільний проєкт Нової пошти та фонду “Повернись живим” – “Запакуй небо – прокачай ППО!”. Його мета — зібрати 330 мільйонів гривень на посилення протиповітряної оборони. Обладнання допоможе захисникам неба завжди бути на зв’язку та ще швидше й ефективніше реагувати на ворожі атаки. Також, аби долучитись до проєкту, купуйте лімітоване пакування у відділеннях, користуйтесь поштоматами, донатьте на лендингу. Запакуйте свій стрес у донат!

Мерч

Мерч

Патч

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.