При оплаті доставки Bolt через Monobank доведеться платити за обмін валют: чому так відбувається

За словами клієнта, при оплаті через ПриватБанк зайвих витрат на конвертацію немає

Monobank компенсує затрати на конвертацію замовлень через Bolt  лише при рахунку менше 10 доларів
Monobank компенсує затрати на конвертацію замовлень через Bolt лише при рахунку менше 10 доларів

На сайті відгуків про роботу банків клієнт Monobank поскаржився на те, що при оплаті замовлень доставки через Bolt-їжа карткою Monobank доводиться переплачувати за конвертацію валют попри те, що оплата відбувається у гривнях, а доставка здійснюється на території України. Представник Monobank пояснив, чому так відбувається. 

“Загалом користуюся монобанком в основному для оплати доставки їжі. Все було гаразд, але. З недавніх пір вони вигадали прикольну річ. Конвертація валют при оплаті доставки їжі в Болт-їжа. Тобто я живу в Україні, оплачую гривнями замовлення і при цьому банк має конвертувати гроші та знімати зайві гроші? Пишу на техпідтримку, мовляв якого? Я що за кордоном їжу замовляю? Вони почали писати про те, що компанія знаходиться за кордоном і приймає гроші у доларах. Окей. Пишу наступне запитання у техпідтримку — у всіх банках такі «умови»? відповідь - так. Довелося прив'язувати іншу картку (ПриватБанку) та зробити оплату. І як думаєте, що? Жодних конверсій грошей немає. Списує стільки, як зазначено в програмі”, - написав клієнт. 

Представник Monobank відповів наступне: якщо офіційно компанія зареєстрована за кордоном та при оплаті за послуги кошти переказуються на закордонний рахунок, а при оплаті вам висвічується сума у гривнях, оскільки рахунок компанії іноземний, оплата проходить шляхом конвертації гривня (відображається на сайті) — долар (валюта платіжної системи) — гривня (валюта картки).

“Раніше ми брали витрати на себе, якщо фактична сума списання була до 100 доларів, тобто, списувалась та сума у ​​гривні, що відображалась на сайті. У воєнний час дані умови змінилися, зараз беремо витрати на себе, якщо сума списання до 10 доларів. Саме тому фактично списана сума за послуги буде відрізнятися, ніж вам показала система спочатку”, - відзначив представник Monobank.

Bolt – це додаток, створений естонською приватною компанією. Послугами компанії Bolt користуються понад 100 млн осіб у 45 країнах Європи й Африки (понад 500 міст). За допомогою застосунку надається низка послуг, як-от виклик автомобілів, каршерінґ, прокат електросамокатів і електровелосипедів, а також доставка їжі та продуктів. Наразі з компанією співпрацюють понад 3 млн водіїв і кур’єрів по всьому світу. 

В Україні послуги Bolt доступні в Києві, Львові, Харкові, Дніпрі, Запоріжжі, Полтаві, Кривому Розі, Чернігові, Сумах, Білій Церкві, Вінниці, Хмельницькому, Житомирі, Кропивницькому, Черкасах, Миколаєві, Чернівцях, Кременчуці, Луцьку, Рівному, Тернополі, а також в Ужгороді, Івано-Франківську, Одесі, Мукачеві, Дрогобичі, Кам'янець-Подільському та Трускавці.

Як раніше повідомляв Інформатор, на сайті відгуків про роботу банків клієнт Monobank поскаржився, що йому не вистачає функціоналу який дозволить вимкнути міжнародні платежі. На думку клієнта це знижує рівень безпеки. Представник Monobank розповів, як це можна зробити.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube