Креативна реклама спрямована на залучення молодих клієнтів
Користувачів вражає SMM-кампанія Укрпошти у соціальних мережах. Державне підприємство, крім реклами своїх послуг і товарів, вже знімає серіал з коротких відеороликів для Instagram та TikTok. Поки важко сказати, наскільки цей креатив допоможе Укрпошті залучити молодь та погасити 9,9 млрд грн боргів.
Станом на кінець 2024 року Укрпошта нагромадила боргів на понад 9 млрд 952 млн грн - це з офіційної статистики компанії. З кінця 2021 року її боргові зобов'язання зросли на 2 млрд 758 млн 376 тис. грн. Це пов'язано як з інвестиціями в оновлення відділень, будівництвом сортувальних центрів тощо, так і зі шкодою компанії від руйнування її об'єктів внаслідок війни та окупації частини території країни. 2024 рік компанія завершила зі збитками на 413,2 млн грн. Але як керівництво, так і піарниці з піарниками Укрпошти не втрачають оптимізму.
А 3 квітня 2025 року Укрпошта випустила третю серію свого серіалу. Цього разу під пісню співачки АЗІЗИ "Фантом". Цей продукт суто розважальний та публікується в Instagram і TikTok акаунтах Укрпошти. Знімаються у ньому, як і в інших роликах, двоє дівчат і хлопець - які працюють у відділі SMM державної компанії вже майже рік.
Кожну серію "серіалу" публікують одночасно і Укрпошта і співачка, пісня якої використовується для цієї серії. У першій серії це була "Між сірими днями" Мії Рамарі. У другій серії - пісня Насті Околиці "Моя утома". Таким чином Укрпошта ще й допомагає розкрутитися виконавицям, які відносно нещодавно почали свої кар'єри на сцені.
За сюжетом - дівчина приходиться на відділення Укрпошти у Києві. Її подобається молода працівниця Укрпошти. Вони розмовляють, танцюють, весело проводять час. У другій серії на поштамті, де величезні черги, клієнтка шукає свою подругу, але бачить, що та приязно спілкується з якимось хлопцем. Ображається на неї та йде геть. У третій серії клієнтка приходить на майже порожнє відділення Укрпошти відправити посилку. Її подруга - працівниця бачить її та радісно підбігає, щоб прийняти замовлення, втім, досі ображена клієнтка відходить від неї, не відправивши свою коробку. Дівчина прямує до вихода, але на середині зали озирається. Далі буде... у 4-й серії.
Частині молодих підписників акаунтів Укрпошти це подобається. Перша серія зібрала понад 2863 вподобайки в Instagram і понад 38,2 тисячі вподобайок в TikTok (при 340,4 тисячах переглядів). Друга серія - 1470 вподобайок в Instagram і 19,6 тисячі у TikTok (при 140,9 тисячі переглядів). Третя серія - поки що 862 лайки у Instagram та 10,9 тиcячі у TikTok (75,6 тисячі переглядів). Користувачі соцмереж жваво обговорюють контент. Втім, поки що соцмережі не платять за подібні перегляди. Тому це розвага для SMM-ниць у вільний час. Пропонуємо переглянути цей короткий метр від Укрпошти та збільшити охоплення за посиланнями: 1 серія: Instagram або TikTok; 2 серія: Instagram або Tiktok; 3 серія: Instagram або Tiktok або нижче:
@ukrposhta Як добре, коли між сірими днями й дощем є ви. Ті самі клієнти, чиї кроки ми впізнаємо серед сотень інших. І добре, коли є @Mia Ramari🧚🏻♀️ ♬ оригінальний звук - Укрпошта
@ukrposhta Виявляється, навіть найрідніші операторки видають посилки не тільки тобі. Така от поштова драма 🥺 Трохи схлипнути й вкутатися в голос @ookolitsa можна послухавши «Мою утому» на всіх стримінгових платформах.
♬ Моя утома - Околиця
@ukrposhta І навіть коли трохи злишся, тремтять твої руки, головне — не зникай одразу. Бо хіба є у світі ще хтось, хто краще за твою операторку знає, скільки пилючок здули з твоєї посилки? «Фантом» неймовірно талановитої @azizaveta ♬ Фантом - АЗІЗА
Скільки коштують такі фільмування - сказати важко. Але у 2024 році Укрпошта укладала угоду з фірмою ТОВ "Люм'єр Продакшн" на 3 млн 270 тис. 448 грн на створення серії коротких відео. Чи відноситься сюди "серіал" та інші веселі відео з цими ж акторками і актором - невідомо. Бо подібне можна якісно зняти і на останні моделі iPhone безкоштовно.
Також ми писали, що професійно знята реклама Укрпошти у 2024-2025 роках транслюється по телебаченню за 23,5 млн грн - послуги надає ТОВ "Стар Ап Плюс". Професійна реклама Укрпошти виглядає отак:
Нагадуємо, за даними Держаудитслужби Укрпошта протягом 2022, 2023, першої половини 2024 років виплатила 36,6 млн грн премій управлінському персоналу. Народний депутат України Олексій Гончаренко про це написав, на що гендиректор Укрпошти Ігор Смілянський запропонував посадити депутата до в'язниці через непрозоре (на його думку) фінансування Гончаренко-центрів. В Україні поширений міф, що гендиректор Укрпошти заробляє вдвічі більше за Дональда Трампа, скільки насправді - дізнайтеся тут.