Польські протести набирають обертів: фермери заблокували головну автомагістраль до Німеччини

Читать на русском

Фермери з Польщі перекрили рух на автомагістраль А2 біля Слубиці

Читать на русском
Польські протестувальники і  автомагістраль А2 біля Слубиці
Фермери з Польщі перекрили рух на автомагістраль А2 біля Слубиці

Фермери з Польщі перекрили рух на автомагістраль А2 біля Слубиці

Іноземні ЗМІ рекомендують відкласти поїздки до Польщі. Все через акцію протесту польських фермерів, які перекрили автомагістраль А2 у Свєцько поблизу Слубіце. Це головна автомагістраль, яка веде до Німеччини. 

Протест польських фермерів зупинить рух приблизно 17 тисяч вантажівок, які щодня перетинають польсько-німецький кордон. Скільки триватиме блокада поки невідомо.

"Польські фермери блокують головну дорогу, що веде до Німеччини", - повідомляє французьке агентство AFP.

Фермери по всій Європі тижнями протестували проти надмірно обмежувальних екологічних норм, запроваджених Зеленою угодою. Крім того, вони виступають проти неконтрольованого імпорту сільськогосподарської продукції з-за меж Європейського Союзу.

У неділю, 25 лютого, протестуючі фермери заблокували автомагістраль А2 у Свєцко (Любуське воєводство), поблизу кордону з німецьким містом Франкфурт (Одер). Блокада почалася о 13:00. Рух в обох напрямках на трасі А2 призупинено. 

Спочатку фермери оголосили, що блокада триватиме до 20 березня. Після переговорів з місцевою владою, компаніями та перевізниками вирішили провести 24-годинний попереджувальний страйк – до 13 в понеділка, 26 лютого. Вантажівки, які бажають перетнути кордон, повинні використовувати пункти пропуску Помеллен (автомагістраль А11) і Форст (автомагістраль А15).

Вантажівкам також заборонено користуватися міським мостом між Франкфуртом і Слубіце. Там німецькі торговці та перевізники також оголосили про акцію протесту.

Гвідо Ноак з Торгово-промислової палати Східного Бранденбурга (IHK) боїться величезного транспортного хаосу, який може дійти до околиць Берліна. У четвер чиновник розповів про тривалі затори, які можуть виникати у вантажівок.

"У нас 17 тисяч вантажівок, які щодня проїжджають через прикордонний пункт і, звичайно, буде так, що значна частина з них не намагатиметься використовувати міжміські об’їзні шляхи, а якось намагатиметься проїхати через міський міст чи закриту дорогу Кюстрін-Кітц міст", - сказав Ноак.

Речник поліції Бранденбурга Тілль-Юстус Хілле повідомив, що водії також повинні бути готові до заторів і об'їздів. Хілле сказав в ефірі RBB, що "варто уникати Франкфурта і відкласти поїздку до Польщі".

Питання польських протестів вирішуватиме Брюссель

У понеділок, 26 лютого, міністри сільського господарства ЄС мають зустрітися у Брюсселі, щоб обговорити нові пропозиції Європейської комісії, спрямовані на зміну правил, які викликають невдоволення аграріїв. Йдеться про, зокрема, скорочення кількості перевірок продукції.

У п'ятницю польські офіційні особи відмовилися від переговорів з делегацією на чолі з прем'єр-міністром України Денисом Шмигалем, яка прагне вирішити напруженість, спричинену тижневими протестами польських фермерів на спільному кордоні двох країн. Українська влада заявляє, що подібні акції загрожують її експорту і затримують постачання вкрай важливої зброї. Крім того, 25 лютого на одному з вокзалів Польщі було відкрито кілька запломбованих вагонів з українським зерном, яке прямувало в порт Гданська 

Інформатор та Україна на часі: що подивитися на YouTube

Також слідкувати за матеріалами у відеоформаті ви можете на наших ютуб-каналах "Україна на часі", а також "Україна на часі Shorts". Там оперативно зʼявляються новини - від подій на фронті, політики та економіки до спорту, шоубізу та світської хроніки. Також ви можете дізнатися коментарі провідних експертів чи переглянути щоденні, щотижневі та навіть щомісячні підбірки головних новин.

Приєднуйтесь до нашої важливої розмови про зміну у спрямуванні уваги від державного тиску на бізнес до встановлення відкритого діалогу та розуміння майбутнього для його розвитку. Обговоримо, чи можна це вважати пріоритетом для ефективного відновлення, та чи можливо побудувати таку модель. Також розглянемо актуальну тему митниці, її махінації та можливі шляхи запобігти їм. Наш гість - Тарас Котов, голова Ради громадського контролю Бюро економічної безпеки. Приєднуйтесь до перегляду, буде цікаво!

 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.