Погрожував кар'єрі Чудо-жінки і відмовлявся слухати акторів: як Джосс Уідон працював над першою версією «Ліги справедливості»

Виконавець ролі кіборга детально розповів про всі проблеми з режисером

Погрожував кар'єрі Чудо-жінки і відмовлявся слухати акторів: як Джосс Уідон працював над першою версією «Ліги справедливості»

Робота над театральної версією «Ліги справедливості» стала для акторів справжнім випробуванням, і принесла з собою багато конфліктів. Тепер стало відомо, як саме режисер Джосс Уідон поводився з виконавцями ролей.

Про це розповів Рей Фішер, який запам'ятався нам як Кіборг з «Ліги», в новому інтерв'ю для The Hollywood Reporter,- передає Інформатор.

Актор провів досить розгорнуту бесіду з журналістами про роботу над театральною версією «Ліги справедливості». Проблем з цим було багато, але зараз ми хочемо зосередитися на відносинах виконавців головних ролей і режисера Джосса Уідона.

Раніше останній працював над «Месниками», і багато критиків помітили в його «Лізі справедливості» мотиви якраз «марвеловского всесвіту». Невідомо, вів він себе так же при роботі з Disney і Marvel Studios, але конфліктів на майданчику «Ліги» було багато.

Почати варто саме з Рея Фішера і його Кіборга. Справа в тому, що обговорювати персонажа з Заком Снайдером і сценаристом Крісом Террі він почав задовго до того, як взагалі був дописаний сценарій. Всі хотіли приділити цьому персонажу гідну увагу.

«Ми з Заком завжди вважали сюжетну лінію Кіборга «серцем» всього фільму. З усіх героїв саме у нього найяскравіша арка, в якій він приходить до думки, що ні зламаний і любимий. Нам здавалося, що погляд темношкірого актора дуже важливий, адже і сценарист, і режисер фільму - білі. А Рей дуже непогано розуміє, як працює сюжет і персонажі, так що Віктора ми створювали разом з ним», розповів сценарист Кріс Террі

Коли Снайдер пішов, а на його місце прийшов Уидон, останній зустрівся з Фішером, щоб обговорити зміни історії його персонажа. Актор каже, що нічого конкретного режисер так йому і не сказав, фактично, приховавши факт, що змінилося майже все. Пізніше Рею просто вручили сценарій, в якому просто не існувало всієї передісторії персонажу.

Уідон також заявляв, що готовий приймати «питання, побажання і захоплені похвали». Проте, під час чергової телефонної розмови з Фішером режисер перебив актора, заявивши наступне: «Здається, мені зараз намагаються робити зауваження, а цього я не терплю навіть від Роберта Дауні-молодшого». За даними джерел The Hollywood Reporter, подібним чином він поставився і до Галь Гадот разом з Джейсоном Момоа, які хотіли обговорити сценарій.

У процесі додаткових зйомок на майданчику постійно виникли конфлікти між Джоссом і акторами. Один з найсерйозніших стався з виконавицею ролі Чудо-жінки Галь Гадот, якій Уидон взагалі погрожував зіпсувати кар'єру у відповідь на її невдоволення деякими репліками. Анонімне джерело THR, яке перебувало на майданчику серед знімальної команди, повідомляє, що режисер пізніше навіть хвалився своєю поведінкою.

«Джосс хвалився, що з'ясовував стосунки з Галь. Заявив їй, що він тут сценарист, а їй слід заткнутися і вимовляти всі репліки, як слід, тому що він може виставити її в кадрі ідіоткою», - повідомляє анонімне джерело The Hollywood Reporter.

Це призвело до того, що Гадот разом з постановницею «Чудо-жінки» Патті Дженкінс вирушила з'ясовувати стосунки з керівниками студії. Сама актриса коментувати детально конфлікт не захотіла, але підтвердила, що розбіжності з Уіданом у неї були, але Warner Bros. змогла їх швидко вирішити. Сам Уидон коментувати що-небудь хоч якось геть відмовився.

Нагадаємо, що актор Зак Ейвері заробив близько 690 мільйонів доларів на фейкових угодах з Netflix та HBO.Також ми розповідали, що в соціальних мережах почалася активна кампанія з просування ідеї створення сольного проекту про лиходія Дефстроуке,який також з'являвся в «Лізі справедливості».

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube