Співачка розповіла про свої комплекси і про те, чому вона не любить пісню, яка зробила її знаменитою
Співачка Христина Соловій пояснила, чому люди іноді сприймають її галицькою сукою та про незручний момент з Ziferblat. Також вона поділилася, що вона має розповсюджений комплекс музиканта - співачка ненавидить свій головний хіт “Тримай” і досі намагається не виконувати його на концертах. Про все це вона розповіла в у подкасті “Звучить!”
Христина поділилася, що нещодавно потрапила у неприємну ситуацію через те, що зовсім не слідкує за Євробаченням та не ідентифікує іноді артистів з піснею. Саме таке з нею трапилося, коли вона випадково перетнулася з гуртом Ziferblat.
“В студії в якій я працюю у Ziferblat була репетиція, чи вони записували інтерв’ю, і я їх не впізнала. Я абсолютно не слідкую за Євробаченням. Мені так стало не зручно, коли мені сказали, що це за хлопці. Вони ж напевно подумали, що я якась пихата, зверхня галицька сука. А я просто не знала, як вони виглядають. Мені подобається пісня, яку вони зробили і музика також, бо це щось інше, відмінне. Ось це про творчість для мене”, - каже Христина.
Журналіст пригадав інтерв’ю з музикантом Ziferblat Валею Лещинським в якому він сказав, що у них така ситуація, гурт знають, а пісні ні. Насправді багато музикантів мріють про зворотнє, щоб їхні пісні всі співали, а в обличчя самих виконавців не впізнавали.
“Я колись в інтерв’ю сказала, що хочу того аби мої пісні були популярнішими за мене. І знаєш, що зараз зі мною відбувається? Мене не знає ніхто. Їду в таксі. А я зробила інші зачіску та мейк і одягнулася не так, як зазвичай одягається Христина Соловій. І я спокійно можу робити все, що хочу - в тому числі пити та курити в публічних місцях. Це дуже зручно і круто. Іноді я згадую ці слова з інтерв’ю і думаю, що це я до себе притягнула”, - ділиться співачка.
Торкнулися в інтерв’ю ще однієї важливої та болючої теми для артистів. Мова йде про те, що потужний хіт робить виконавця своїм заручником. Скільки б він чи вона не написали нових пісень, шанувальники все одно будуть вимагати на концерті той самий хіт. І так буде тривати до тих пір, поки не з’явиться пісня, яка переб’є цю популярність. Але далеко не у кожного з’являється така пісня.
“Пісня “Тримай” - вона жирна. Я її колись боялася і ненавиділа. У мене стільки стадій було. А потім я почала її сприймати як свою годувальницю і ми тоді помирилися. Я реально ненавиділа її тоді і не хотіла виконувати на концертах. Мене це ображало. Більшість людей приходять на концерт через те, що у нього є одна улюблена пісня і вони її чекають весь час.
До речі, я дуже довго не виступала, бо у мене була творча пауза. Так, я заспівала чотири пісні на фестивалі Маші Єфросиніної, бо була тривога. Але суть не в тому, я планувала обійтися без “Тримай” і не тому, що маю з нею погані відносини, а, тому що у мене є багато яскравих пісень, які хочеться заспівати, а на “Тримай” вже немає часу.
Але коли я зрозуміла, що мені від цього нікуди не дітися, мій перший гітарист (зараз грає в “Океані Ельзи”. - прим. авт.) з яким ми довго грали разом казав мені: “Це твоє Show Must Go On”. Я думала, що це найбільша образа, яку може отримати автор - тобто ти нічого кращого не напишеш. Я боялася, що це так і буде, а тепер я переросла цей страх, пропрацювала його та пережила. Навіть якщо це і так, то це не означає, що “Тримай” гірша ніж та яку я випускаю. Просто на той момент в тому часопросторі це все співпало так і мені круто повезло. Якась пісня може бути красивішою з точки зору гармонії або мелодії, будь чого, але в ній не буде якогось інгредієнту. У “Тримай” співпало дуже багато важливих факторів, тому вона так гарно полетіла”, - розповідає Соловій.