"Френдз Меню" - найцікавіший маркетинговий хід McDonald’s. Акція триватиме до кінця року - поспішайте!
В Україні 26 листопада у всій мережі McDonald’s з'явилося "Френдз Меню", присвячене легендарному серіалу "Друзі". Замовивши його, можна "вполювати" фігурки улюблених героїв: Рейчел, Росса, Моніку, Джоя, Чендлера та Фібі. В закладах з самого ранку ажіотаж, втім чи не вперше іграшку від McDonald’s хочуть не діти, а їхні батьки. Адже так - юне покоління українців не розуміє, в чому феномен 30-річного серіалу, й тим паче не знає його головних героїв.
Про це дізнався Інформатор, поспілкувавшись з першими щасливчиками. Наш кореспондент й сам вполював фігурку Роса в одному з McDonald’s Києва.

Кореспондент Інформатора побував, як на Макдрайві, так і в середині столичного закладу. На Макдрайві він був третьою людиною з черги, яка замовляла "Френдз Меню" саме через нову іграшку.

В середині закладу ледь не за кожним столиком красувалося "Френдз Меню". На деяких навіть - не одна коробка з новинкою.

Відвідувачі, які прийшли з дітьми, розповідають: пояснили своєму чаду, що дивилися в молодості серіал "Друзі" й що це іграшки звідти. Для малечі іграшки "прикольні" - велика голова, смішні фігурки, втім, хто такі Фібі, Моніка чи Чендлер, уявлення вони й близько не мають.
З цього напрошується висновок - це найцікавіший маркетинговий хід McDonald’s. Бо зазвичай батьки не надто радісно купляють Хеппі Міл, діти вимагають. А тепер сталося навпаки.

Акція присвячена 30-річчю прем'єри серіалу (22 вересня 1994 року), який став культурним феноменом: понад 300 серій, мільярди глядачів і вічна цитата "We were on a break!". "Френдз Меню" вже доступне в усіх закладах, а також для "Мобільного замовлення" в застосунку чи МакДелівері.
Кожен набір "Френдз Меню" - це комбінація класичного меню McDonald’s з колекційними елементами. Основа - дорослий бокс на вибір (бургер, картопля фрі, напій), плюс фігурка одного з шести героїв та тематичний сувенір (чашка, брелок чи стікер з цитатами). Кожен набір випадковий - це додає азарту "полюванням".

Ексклюзив: у наборі можна знайти "золоті" фігурки з голографічним ефектом (ймовірність 1:100), які стануть хітом колекціонерів. Акція також підтримує благодійність: 1 грн з кожного набору йде на допомогу ЗСУ через фонд "Повернись живим".
Якщо ви фанат "Друзів" - це шанс повернутися в атмосферу Центрального Парку. А для тих, хто не встигне - мерч з акції з'явиться на вторинному ринку, але за подвійною ціною. В Україні акція триватиме до 31 грудня.