Париж буде першим: у столиці Франції заборонили прокат електросамокатів на вулицях міста

Власники зобов’язані до 1 вересня прибрати 15 тисяч електросамокатів із вулиць французької столиці

Прокат електроскутерів
Влада та громадяни вважають, що вони створюють безлад та небезпеку

Три приватні фірми, які займалися наданням послуг прокату електроскутерів в Парижі — Dott, Lime і Tier Mobility — упродовж кількох днів прибирають їх із вулиць. Париж стане першою європейською столицею, яка повністю заборонить практику доступної оренди цих двоколісних засобів пересування. Мерія та жителі переконані, що це зробить місто безпечнішим. 

Місцева влада провела на початку квітня опитування щодо цього питання, повідомляє Euroweeklynews. Лише 7,46 % відсотка виборців узяло в ньому участь, але виявилося, що 90 % з тих, хто зголосився, проти сервісів прокату електросамокатів самообслуговування. Анн Ідальго, мер Парижа, особисто виступала на підтримку заборони, наголошуючи, що це зменшить «неприємності» на вулицях.

Електроскутери, забрані зі столиці, відправляють до інших міст, де нема заборон та до Німеччини, Британії, Ізраїлю чи Бельгії. Оператори скутерів сподіваються запропонувати своїм клієнтам велосипеди, для чого збільшують свій парк.

Чому парижани незадоволені

Електросамокати самообслуговування (Self-service scooters) — це електричні транспортні засоби, які користувачі можуть орендувати та використовувати на короткі відстані за допомогою мобільного додатка. Цей вид міського транспорту стає все популярнішим у багатьох містах світу. Найчастіше їх використовують для подолання останньої ділянки шляху між об’єктами громадського транспорту та кінцевим пунктом призначення.

Проблеми зі скутерами
90% парижан проголосувало проти оренди електросамокатів. Фото: Reuters

Користувачі можуть знайти доступні скутери за допомогою мобільного додатка, який відображає їхнє розташування на карті. Додаток також дозволяє орендувати скутер, розплатитися за нього та відслідковувати стан своєї поїздки.

Після досягнення запланованого місця прибуття, користувачі можуть залишити скутер у будь-якому зручному для них місці. Це може виявитися проблемою, якщо клієнт недбало до цього поставиться., адже електросамокати часто залишають на тротуарах, а не в спеціально відведених зонах. Через масовість використання, виникають проблеми з паркувальними місцями. А ще користувачі часто не дотримуються правил дорожнього руху. За повідомленням France 24, у 2022 році електроскутери здійснили понад 500 зареєстрованих наїздів на пішоходів. 27 користувачів електросамокатів загинули на вулицях Франції.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube