Оновлена Наглядова рада Укрзалізниці обрала нове керівництво

Читать на русском

Головою ради обрано Гепарда Хафера, його заступником – Сергія Лещенка

Читать на русском
Оновлена Наглядова рада Укрзалізниці обрала нове керівництво

Головою ради обрано Гепарда Хафера, його заступником – Сергія Лещенка

2 лютого відбулося установче засідання нової Наглядової ради АТ «Укрзалізниця».

Про це повідомляє пресслужба Міністерства інфраструктури України.

«Початок роботи нової Наглядової ради Укрзалізниці – важливий етап для реформи корпоративного управління. З самого початку наша команда заявляла про необхідність дотримання принципів OECD, налагодження ефективної роботи Правління та Наглядової ради», - зазначив міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

У роботі Наглядової ради з вересня минулого року тривала пауза, викликана закінченням дії контракту чотирьох її членів. Проте вже в грудні Кабінет міністрів визначив переможців відбору нових членів.

Незалежними членами ради стали: Анатолій Амелін, Александер Долл, Якуб Карновскі, Гепард Хафер. Державу у Наглядовій раді представлятимуть Сергій Лещенко, Давід Ломджарія, Сергій Москаленко. Головою ради обрано Гепарда Хафера, його заступником – Сергія Лещенка.

Наступного разу Наглядова рада збереться на засідання наприкінці поточного місяця.

Як підкреслив міністр Кубраков, для розвитку УЗ зусиллями уряду закладена добра база – «були підвищені вантажні тарифи, налагоджені прямі закупівлі електроенергії у виробника, вирішена багаторічна проблема оподаткування земель, якими користується УЗ, стартувала десятирічна програма оновлення українського парку вантажних вагонів».

Урядовець підкреслив, що пріоритет президента, уряду і міністерства – трансформація пасажирських перевезень, масштабне оновлення інфраструктури в рамках програми президента Володимира Зеленського «Велике будівництво», ефективні вантажні перевезення.

Як повідомляв координатор програми "Велике будівництво", заступник керівника Офісу президента Кирило Тимошенко, президент Володимир Зеленський поставив завдання оновити не тільки рухомий склад потягів, а й глобально всю УЗ. Це передбачає електрифікацію щонайменше 500 км колій до 2024 року, закупівлю   щонайменше 500 нових комфортних пасажирських вагонів, розвиток проєкту City Express тощо.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.