Агресія Росії – це не лише прямий напад на Україну, але й загроза основам світового миру. Нездатність Ради Безпеки ООН зупинити імперіалістичні амбіції свого постійного члена підриває її авторитет та легітимність міжнародного права
Луна знаходиться в зростаючій фазі, а значить сприяє новим починанням, дає нам додаткову енергію
“Тихий дощ” — це лірична подорож, де похмурого осіннього вечора ти можеш залишитися наодинці зі своїми думками. Здається, місто дихає ритмом цієї пісні, й навіть на перший погляд байдужі бетонні стіни вбирають у себе цю мелодію. І кожен стає свідком цієї магії й частиною осінньої симфонії — меланхолійної, але водночас сповненої тихої надії на новий світанок.
Причин - декілька
Кожен, хто літав, напевно помітив той факт, що при посадці пасажири в салоні майже завжди плескають у долоні.
Що означає цей жест - з'ясовував Інформатор.
Причини різні, і їх декілька.
Перша й основна - радість пасажирів через вдале приземлення авіасудна. Крім того, так пасажири можуть висловити свою повагу пілотові й команді за вдалий рейс.
Люди виявляють радість від вдалого приземлення в складних погодних умовах або у випадках, коли на борту була якась технічна несправність, або й зовсім - просто так.
Іноді пасажири аплодують без причини, навіть якщо політ і посадка пройшли в штатному режимі.
Помічено: ті, хто здійснює авіаперельоти часто, зазвичай не аплодують. А ось пасажири, які вибираються кілька раз на рік у відпустку, вважають за краще "віддячити" пілотів.
Часто плескають ті, хто повертається на батьківщину після довгої відсутності.
Факт посадки ще не є фактом того, що літак минув будь-які небезпеки, — до тих пір, поки він не зупиниться на посадковій смузі.
У світі бували випадки, коли пасажири літака плескали в момент посадки авіасудна на злітну смугу, але вже через кілька хвилин розуміли, що це було передчасно.
Одного разу літак знесло зі злітної смуги в яр, він загорівся. Пасажири не постраждали, їх встигли евакуювати. Але ті, хто плескав, були сильно налякані після того, як покинули салон літака.
Це сталося у 2005 році в Торонто під час посадки літака авіакомпанії Air France з парою сотень пасажирів на борту.
До слова, пілоти не чують, що пасажири аплодують. Про те, що посадка пройшла під оплески, пілотам можуть повідомити стюардеси.
Але, як не дивно, є пілоти, яких оплески - ображають. Мовляв, невже до польоту й посадки їм не довіряли.
Іншим подобається такий відгук, треті вважають, що відсутність оплесків — всього лише ознака менталітету жителів певних країн.
Дійсно, у країнах із дешевими перельотами плескають рідше - тому, що частіше літають.
Виходячи з цього, можливо, кращим варіантом висловити свою подяку екіпажу буде кілька теплих слів, написаних у книзі відгуків чи на сайті авіакомпанії.
Якщо ви не впевнені, як правильно вчинити та чи варто плескати - просто озирніться навколо. Якщо це доречно в цей час, у цій країні, на цьому рейсі - ви опинитеся не один.
Раніше Інформатор повідомляв, чому корпус літаків обмотують скотчем.
Також ми писали, навіщо годинник переводять на зимовий і літній час.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.