Окей, Інформатор: чому корпуси літаків обмотують "скотчем"

Ви могли не знати, але якщо вам лінь говорити «Окей, Гугл», то ми вже зробили це за вас

Окей, Інформатор: чому корпуси літаків обмотують "скотчем"

Можливо, вам доводилося бачити як на аеродромі техніки заклеюють частини літаків скотчем. Що ж відбувається в цей момент насправді?

Інформатор запитав у Google, і ось що з'ясувалося.

 

Будь-які предмети в авіації мають бути сертифіковані. Це означає, що на літак не можна наклеїти звичайний скотч або синю ізоляційну стрічку.

Так що скотч - і не скотч зовсім. Це товста алюмінієва стрічка на клею для швидкого усунення дрібних пошкоджень на корпусі авіасудна.

Така стрічка має сертифікат якості і зберігається в контрольованих умовах.

Що клеять такою стрічкою

Іноді на літаку можуть виявити випалу заклепку. Таку механічну недосконалість тимчасово виправляють за допомогою алюмінієвої стрічки.

Нею заклеюють різні аеродинамічні поверхні в разі пошкодження. Іноді з її допомогою можуть обклеїти навіть двигун літака.

Алюмінієва стрічка відображає тепло і світло, є бар'єром для вологи й пилу, закриває дрібні дефекти.

Для довідки. Моток High Speed ​​Tape - тієї самої клейкої стрічки для літаків - коштує близько 80 доларів.

High Speed ​​Tape використовується лише тоді, коли його використання не впливає на політ.

Окей, Інформатор: чому корпуси літаків обмотують "скотчем" 1

Раніше Інформатор повідомляв, що українські лоукостер вводять плату за реєстрацію в аеропорту.

Також ми писали, що аеропорт Бориспіль тимчасово закрив дві стоянки поруч з терміналом D.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube