Окей, Інформатор: чому корпуси літаків обмотують "скотчем"

Читать на русском

Ви могли не знати, але якщо вам лінь говорити «Окей, Гугл», то ми вже зробили це за вас

Читать на русском
Окей, Інформатор: чому корпуси літаків обмотують "скотчем"

Ви могли не знати, але якщо вам лінь говорити «Окей, Гугл», то ми вже зробили це за вас

Можливо, вам доводилося бачити як на аеродромі техніки заклеюють частини літаків скотчем. Що ж відбувається в цей момент насправді?

Інформатор запитав у Google, і ось що з'ясувалося.

 

Будь-які предмети в авіації мають бути сертифіковані. Це означає, що на літак не можна наклеїти звичайний скотч або синю ізоляційну стрічку.

Так що скотч - і не скотч зовсім. Це товста алюмінієва стрічка на клею для швидкого усунення дрібних пошкоджень на корпусі авіасудна.

Така стрічка має сертифікат якості і зберігається в контрольованих умовах.

Що клеять такою стрічкою

Іноді на літаку можуть виявити випалу заклепку. Таку механічну недосконалість тимчасово виправляють за допомогою алюмінієвої стрічки.

Нею заклеюють різні аеродинамічні поверхні в разі пошкодження. Іноді з її допомогою можуть обклеїти навіть двигун літака.

Алюмінієва стрічка відображає тепло і світло, є бар'єром для вологи й пилу, закриває дрібні дефекти.

Для довідки. Моток High Speed ​​Tape - тієї самої клейкої стрічки для літаків - коштує близько 80 доларів.

High Speed ​​Tape використовується лише тоді, коли його використання не впливає на політ.

Окей, Інформатор: чому корпуси літаків обмотують "скотчем" 1

Раніше Інформатор повідомляв, що українські лоукостер вводять плату за реєстрацію в аеропорту.

Також ми писали, що аеропорт Бориспіль тимчасово закрив дві стоянки поруч з терміналом D.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.