Оце так поворот! Відомі модні бренди H&M, Uniqlo та Zara закликали не купувати одяг

Покупців заохочують латати свій старий одяг

Фото: Відкриті джерела
Старого одягу на планеті накопичилось стільки, що його немає куди подіти.

Модні мас-маркет бренди закликають покупців відповідальніше ставитися до екології. В цьому може допомогти свідоме споживання їхньої продукції, переконані виробники.

Тож, перш ніж купувати новий трендовий одяг, взуття чи стильні аксесуари, подумайте, чи так вже вони вам конче необхідні. Чи ще можна носити ту модну класику, якою вже під зав'язку набита ваша шафа. Саме на цьому і наголошує менеджмент шведського бренду H&M, японського Uniqlo та іспанського Zara

Світові модні бренди закликали стиляг не купувати новий одяг, а латати старий. Нові правила гри диктує той факт, що людина надзвичайно забруднює планету продуктами власної життєдіяльності. Океани захлинаються пластиком, а старого одягу на планеті накопичилось стільки, що його немає куди подіти.

Мас-маркет бренди стають дедалі "зеленішими"
Мас-маркет бренди стають дедалі "зеленішими"

Facing growing environmental scrutiny, fashion brands including H&M, Uniqlo and Zara are encouraging shoppers to patch up their old clothes instead of throwing them out https://t.co/UrtlQMj6RK

— The Wall Street Journal (@WSJ) August 1, 2023

"Зіштовхнувшись зі зростаючим контролем за станом навколишнього середовища, модні бренди, зокрема H&M, Uniqlo та Zara, заохочують покупців латати свій старий одяг, а не викидати його", - йдеться у твіті The Wall Street Journal.

Тож, деякі виробники стають дедалі "зеленішими", зокрема Zara, обираючи ту чи іншу стратегію захисту довкілля від надлишків людського гіперспоживання. Дехто створює дизайнерські речі із вторинної сировини, спеціально для цього збираючи та сортуючи яскравий мотлох.

Саме так чинить британська дизайнерка Стела Маккартні, яка для своїх моделей використовує океанічне сміття. Адже площа Великої тихоокеанської сміттєвої плями вже перевищила 5,5 квадратних кілометрів. На цій ділянці сконцентровано надзвичайно щільні масиви пластику та інших відходів силіконової ери. Принцеса Уельська Кейт Міддлтон, яка теж підтримує екотренди, обожнює одяг марок Stella McCartney та Zara. 

Інші ж наполягають на тому, що є речі, які не виходять з моди. Тож за цією логікою варто купувати саме такі моделі, і носити їх, що називається до дірок. Так, до прикладу, цієї весни всесвітньовідома голлівудська зірка Анджеліна Джолі, яка, до слова, активно підтримує Україну в протистоянні повномасштабній російській агресії, запустила власний модний бренд одягу.

 
 
 
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Atelier Jolie (@atelierjolieofficial)

Її модний будинок Atelier Jolie розташувався в приміщенні, де знаходилась студія культового художника Жана-Мішеля Баскії, який всього у 25 років отримав світове визнання за надпотужні твори на теми расизму та соціальної нерівності. На роботу до свого "ательє" акторка запрошувала зіркових кравців та швачок, які б не тільки шили, але й переробляли старий одяг. Відкритися модний будинок має вже цієї осені. 

Раніше Джолі зізнавалась, що є прихильницею такого екотренду, і сама вона латає улюблений старенький одяг замість витрачатися на новий.  

А от французи й взагалі вводять програму на державному рівні, яка спонукатиме людей до зменшення споживання речей. Її механізм полягатиме в фінансовій стимуляції ремісників, направлених на ремонт та перероблювання одягу. 

Французькі урядовці пояснили, що програма буде спрямована на зменшення величезної кількості одягу, котрий викидається щороку. А також на допомогу тим, хто займається ремонтом і створенням робочих місць, та на боротьбу зі швидкою модою. Планується, що діяти вона почне у жовтні.  

Раніше Інформатор писав про те, що бренд ZARA має намір повернутись в Україну. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.     

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube