Середа 4 грудня – складний день для взаємодії з держструктурами через напружений аспект Сонця з Сатурном
Пісня “Сонечко” — це відверта розмова зі своїми дитячими спогадами. Чи усе зламане можна полагодити? Або ж щось у тобі помирає назавжди? Те, що “всі ми родом із дитинства”, — правда, чи це лише ванільний вислів, який придумали маркетологи?
Всередині все обладнане для комфортного обслуговування маломобільних груп населення і батьків з немовлятами
Сучасний простір знаходиться у Києві на вулиці Дорогожицькій, 4. Як розповів співвласник компанії «Нова пошта» Вячеслав Климов, повномасштабне вторгнення змусило прискорювати процеси щодо запровадження повної безбар'єрності у відділеннях.
«На жаль, ми розуміємо, що вже є величезна кількість людей на кріслах колісних, з тростинами, з порушеннями слуху і зору. Тому загалом в нас не було жодних коливань в тому, щоб пропілотувати саме цей формат. Але не лишити його лише пілотом або виставковим відділенням», - заявив Вячеслав Климов.
В «Новій пошті» оголосили про запровадження нового стандарту обслуговування клієнтів. За словами Вячеслава Климова, поступово усі відділення «Нової пошти» стануть безбар'єрними та працюватимуть в них лише люди, які пройдуть спеціальну підготовку.
«Механіка процесу наступна. Як тільки з'являється новий стандарт, це відразу викликає зміну в навчанні, тобто люди мають перенавчитися працювати з цим новим форматом», - пояснив співвласник «Нової пошти».
До розробки концепції відділення долучились експерти громадської організації «Безбар'єрність».
«Сьогодні «Нова Пошта» показує іншим бізнесам, що у безбар'єрності немає дрібниць. І що безбар'єрність – це не благодійність. Це політика компанії та інвестиції, відкриття можливостей для того, щоби твоїми послугами користувалися люди, які до того не могли до тебе приходити. Тут враховано стільки дрібниць, які роблять цей простір просто магнітом для всіх», - сказала голова ГО «Безбар’єрність», керівниця Координаційного центру з психічного здоров’я Кабінету Міністрів України Оксана Збітнєва.
На відкриття відділення прийшли ветерани на протезах, які високо оцінили створений простір. За їх словами, саме така якість надання послуг, спеціально обладнані приміщення і доступність облегшать життя мільйонам людей, які раніше не могли самостійно відправляти чи отримувати посилки.
«Хочеться бути максимально незалежним, щоб не сіпати дружину постійно, бо у кожного є якісь свої справи», - розповів клієнт «Нової пошти» Руслан.
Безбар'єрне відділення №13 оснащене всіма необхідними елементами доступності:
Також є кав'ярня та доступна вбиральня, сповивальний столик та простір для дітей. «Нова Пошта» також позиціонує себе як pet-friendly простір: у новому відділенні є все необхідне для домашніх улюбленців.
Компанія планує впроваджувати стандарти доступності для своїх відділень. Мета – стати прикладом для інших компаній, аби вся Україна стала безбар'єрною.