У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
"Ця пісня про кохання, складнощі в стосунках, випробування, надію на краще попри всі негаразди та про силу рухатись далі. Глибокі емоції, текст, дещо мрійливий приспів створюють відчуття віри у світле майбутнє, де щастя можливе. P.S. Не переймайтесь, пишу пісні не тільки про історії зі свого життя, а й із життя інших людей, або ж вигадую ситуації. І ця пісня саме такого сюжету".
«Нова пошта» вже відреагувала на інцидент
Сервіс доставки «Нової пошти» знову відзначився. Днями співробітники компанії примудрилися розбити посилку з антикваріатом, вціліли лише дві стародавні тарілки. Також коробку кур'єр доставив не в найкращому вигляді - пом'яту, продавлену та мокру.
Про це повідомила постраждала Василина Мазурчук, – передає Інформатор.
«У вівторок я мала отримати посилку з антикваріатом, а отримала в середу ящик вщент битого посуду столітньої давності «Саргумін». Із Саргуміна залишилося дві тарілки на фото. Вони прекрасні. Третину речей ми втратили. Перш ніж прийти зі Львова до Білогородки, ящик побував в Одесі. Не знаю, як це технічно можливо здійснити, єдиний аргумент – ідіотизм сервісу доставки. Крім того, була пошкоджена порцелянова статуетка ручної роботи», - заявила Василина Мазурчук.
Посилку дівчині привіз кур'єр вже пом'яту, продавлену та мокру. Кур'єр сфотографував усі пошкодження та склав акт для компенсації втрат. Обіцяв ці фото переслати потерпілій на вайбер, але цього не зробив.
«Нова пошта фото не надає, бо «у нас немає такої функції, але рішення юридичним відділом прийняте, яке не скажу, бо озвучити рішення має право лише юридичний відділ». Не хочу робити висновки, хочу, щоб «Нова пошта» відповідала за свою роботу», - написала Мазурчук.
До слова, «Нова пошта» вже відреагувала на інцидент.
«Дуже прикро, що така неприємна ситуація мала місце у нашій співпраці. Прагнемо у всьому розібратися і дати вам відповідь. Напишіть, будь ласка, номер накладної.
Вцілілий антикваріат
Нагадаємо, на Харківщині інспектори провели перевірки відділень «Нової пошти». За обрахованого клієнта та розбитий акваріум компанія заплатить штраф більш ніж 300 млн гривень.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливі новини. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері стежте в нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.