У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
«Для мене «Різдвяна» про час, якого завжди мало, який іноді хочеться зупинити, сповна насолодитися моментом щастя… Свята ж - це паузи, які дозволяють пригальмувати, озирнутися назад, побути - якщо є така можливість - з найріднішими. Для величезної кількості українців зібратися сьогодні на свята сімейним колом - справжня розкіш…», - Колос.
Чоловік у ситуації не винен, але юридично довести чиюсь провину тепер буде важко
Українець замовив генератор та очікував, що вже скоро стане власником новенького джерела електроенергії. Натомість він отримав розбитий прилад у розірваному пакуванні, а сервіс доставки запропонував йому компенсацію у розмірі 200 гривень. Інформатор розповідає деталі історії.
Клієнт розповів, що замовив на Amazon генератор вартістю 588 євро. Перевізники забрали його та відправили чоловіку через відділення Нової пошти у Чернівцях. За словами Олексія, на той момент посилка була цілою та без пошкоджень.
До клієнта посилка приїхала у геть іншому вигляді — генератор був пошкоджений, розбитий навіть захисний пінопласт у коробці, а саме пакування було мокрим та порваним. Проблема ще й у тому, що відправник вказав, що посилка — це "одяг" та встановив неправдиву оціночну вартість. Олексій склав претензію, але на справедливу компенсацію не очікує.
Представники Нової пошти відповіли клієнту у коментарях. Спочатку вони пообіцяли розібратись в ситуації, а згодом надали відповідь:
"Колеги з профільного відділу детально розглянули ситуацію та повідомили, що Вам погоджено компенсацію коштів у розмірі оголошеної вартості товару. Оскільки вантаж задекларовано, як одяг з оголошеною вартістю 200 грн. Для проведення виплати, надішліть, будь ласка, фото Вашого ІНП нам у приватні повідомлення", — написали з акаунту компанії.
Таким чином, через помилку відправника та неуважність працівників відділення клієнт отримає тільки 200 гривень за зіпсовану посилку вартістю майже 600 євро.